HIER !!! PAK AAN
De nieuwe drivers gebruiken een videomode die je beeldscherm niet kan weergeven. Waarschijnlijk een te hoge refresh rate.
drivers voor in de BIOS?? kom zegOp maandag 03 juni 2002 18:04 schreef OlafvdSpek het volgende:
De nieuwe drivers gebruiken een videomode die je beeldscherm niet kan weergeven. Waarschijnlijk een te hoge refresh rate.
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
hmm wil niet veel zeggen maar hoe wil jij anders beeld hebben
volgens mij gewoon brakke drivers effe originele instaleren
anders effe bios reseten
anders effe bios reseten
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
je heb toch geen drivers nodig voor in de bios! voor windows of iets anders grafisch jah, zelfs DOS niet eensOp maandag 03 juni 2002 18:31 schreef Shunt het volgende:
hmm wil niet veel zeggen maar hoe wil jij anders beeld hebben![]()
anders effe bios reseten
en ja:
anders effe bios reseten
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
dat kan idd niet.. je bios kan niet weten wat je voor drivers in je OS gebruikt.. tenzij je misschien je ati geflashed hebt.. ik zou zeggen doe ff een bios reset
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Is het ook als je je PC koud opstart? (Uit en aan zetten dus) Lijkt me stug dat het dan aan die drivers ligt (of ze moeten in de bios van je videkaart hebben zitten rommelen)
Als het bios van je kaart niet verrot is is je kaart stuk..
Ik denk dat je het bios van je videokaart nog een keer moet flashen met het originele bios.
Ik denk dat je het bios van je videokaart nog een keer moet flashen met het originele bios.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Sorry, ik bedoelde dat de drivers waarschijnlijk een ander video BIOS hadden geflashed of andere settings hadden ingesteld op de kaart.Op maandag 03 juni 2002 18:15 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
drivers voor in de BIOS?? kom zeg
Het is echt een driver install in windows, computer uitzetten en starten maakt niet uit. Oude drivers ook niet.
Ga vanavond effe flashen...kijken wat er gebeurd.
Ga vanavond effe flashen...kijken wat er gebeurd.
HIER !!! PAK AAN
Heb je soms met Chrontel software lopen klooien, zodat de tv-out wordt aangestuurd (ja zijn dos proggies voor) totdat WIN wordt gestart?
Kom op zeg !! zo simpel 
en dan die oplossingen waar ze mee aan komen
drivers bios flashen.....najzeg denk eens ff na !!!!!!!!!
Een hele simpele oplossing: je tv kabel zit erin
Dan staat je video kaart op 50 hz en op TV resolutie das alles.
en dan die oplossingen waar ze mee aan komen
Ow ja ? Vreemd, ik heb ook mijn tv-kabel erin en onder het booten staat ie echt niet op 50 HZ hoor (dan wordt de tv helemaal niet aangestuurd, je stelt dat immers in, in de driver en werkt pas als WIN is gestart
).....Dat zal ie toch echt zelf GE-forceerd moeten hebben, het is iig niet normaal.
Hoe kun je anders beeld hebben op je tv out !!!!Op dinsdag 04 juni 2002 10:45 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ow ja ? Vreemd, ik heb ook mijn tv-kabel erin en onder het booten staat ie echt niet op 50 HZ hoor (dan wordt de tv helemaal niet aangestuurd, je stelt dat immers in, in de driver en werkt pas als WIN is gestart).....Dat zal ie toch echt zelf GE-forceerd moeten hebben, het is iig niet normaal.
Kom op zeg als je TV aan staat, en je start je PC staat ie de eerste tijd op tv resolutie !!!! Heel simpel.
Dan heeft ie dat toch zelf ingesteld, zeg ik toch.
Gebeurd echt niet vanzelf. Als je je tv alleen erin geplugd hebt dan doet ie dat niet zomaar, dan zou ik immers nooit een bootscherm moeten krijgen.
Gebeurd echt niet vanzelf. Als je je tv alleen erin geplugd hebt dan doet ie dat niet zomaar, dan zou ik immers nooit een bootscherm moeten krijgen.
Heb jij een Ati kaart ??
Ik wel, en als ik PC start als TV aan staat heb ik bootscherm op TV en op Monitor, maar wel op 50Hz en samen gedrukt beeld van TV resolutie. (soort breedbeeld op je PC)
Ik wel, en als ik PC start als TV aan staat heb ik bootscherm op TV en op Monitor, maar wel op 50Hz en samen gedrukt beeld van TV resolutie. (soort breedbeeld op je PC)
Ahhh, sorry dan, ik heb niet goed gelezen ATI. Mijn fout, je hebt gelijk.
Maakt niet uit hoor 
Zijn monitor kan dat dus niet weergeven. das het probleem.
Dus toch TV out eruit trekken.
Zijn monitor kan dat dus niet weergeven. das het probleem.
Dus toch TV out eruit trekken.
Sorry hoor, niet iedereen heeft een ATI kaart of een TV-out. Wat voor jou simpel is hoeft niet voor iedereen simpel te zijn.Op dinsdag 04 juni 2002 10:42 schreef hetnet het volgende:
Kom op zeg !! zo simpel
en dan die oplossingen waar ze mee aan komendrivers bios flashen.....najzeg denk eens ff na !!!!!!!!!
Inderdaad.....tv out eruit...en draaien maar.
Hoe simpel kan het zijn. En natuurlijk niet zelf bedenken en effe proberen, is te makkelijk.
Ik dank u allen voor de moeite.....
Hoe simpel kan het zijn. En natuurlijk niet zelf bedenken en effe proberen, is te makkelijk.
Ik dank u allen voor de moeite.....
HIER !!! PAK AAN
Pagina: 1