Chello.to down ?

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Is chello.to down ofzo ? Want ik kan zowel hun site niet meer bekijken en geen mail ophalen.

Of heeft dit te maken met de problemen die Chello heeft na het failliet gaan van KPN/Qwest ?

* Red heeft nl. chello.... :(

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

dat denk ik wel ja... Ook al mail van chello over gehad, dat het wat minder kan zijn deze dagen

Alleen merk ik er (nog) niks van.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Red
Hm, via de registar lijkt het wel of ze die service opgedoekt hebben....
Tonic whoisd V1.0
chellons.flevoland.to213.169.205.130ns.knoware.nl195.64.32.3
Wel heel erg weinig gegevens ... :?

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Wij kregen hier wel bericht dat we op een ander netwerk werden gezet ivm KPNQwest...

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Chello.to heeft toch al een tijd een ander adres...weet zo ff niet meer welke.

• Red
Hmmm, wie kan mij dan het andere adres van Chello.to geven ??? Want ik kan al dagen niet meer bij mijn mail :'(

• Red
Het adres is dus gewijzigd in www.4xs.to

Alleen wie kan die pagina bereiken ??? Ik niet :(

Verwijderd

Chello.to is gestopt met het gratis aanbieden van email adressen. Ik heb al een tijdje geleden mn email adres veranderd, aangezien ik op mn chello.to adres per dag 15 (niet overdreven!!) email kreeg met allemaal virussen. Ben gelukkig niet zo stom om die te openen natuurlijk, maar wel zeer irritant. Maar als het goed is, heb je een paar maanden trug een email van chello.to gekregen waarin stond dat ze gingen stoppen en over gingen op xs4.to. Niet dat ik die gekregen heb :'(, maar heb het gelezen op hun site (toen ie nog werkte). Maar ze zijn dus gestopt en hun site www.xs4.to is niet bereikbaar

Verwijderd

Dit is volgens mij sterk regionaal gebonden want hier (in die mooie PSV stad) draaien ze nog gewoon als altijd en m'n DL/UL speed is ook hetzelfde.
Ik heb ook totaal geen mail gehad dat ze op een andere site zijn overgegaan. Wel dat i.v.m. dat KPNQuest gedoe er evt. problemen zouden kunnen gaan ontstaan......
(Typisch UPC: Als ze een probleem op een ander kunnen afschuiven krijgt iedereen gelijk een mail, maar als ze zelf wat hebben ...... :Z :Z)

• Red
Op vrijdag 07 juni 2002 10:51 schreef Netschaap het volgende:
Chello.to is gestopt met het gratis aanbieden van email adressen. Ik heb al een tijdje geleden mn email adres veranderd, aangezien ik op mn chello.to adres per dag 15 (niet overdreven!!) email kreeg met allemaal virussen. Ben gelukkig niet zo stom om die te openen natuurlijk, maar wel zeer irritant. Maar als het goed is, heb je een paar maanden trug een email van chello.to gekregen waarin stond dat ze gingen stoppen en over gingen op xs4.to. Niet dat ik die gekregen heb :'(, maar heb het gelezen op hun site (toen ie nog werkte). Maar ze zijn dus gestopt en hun site www.xs4.to is niet bereikbaar
Hmmm, want ik heb dus ook hier geen mailtje over gehad. En net nu ik mijn visitekaartjes heb laten maken met dit adres erop :( :'( Dan moet ik maar op zoek naar een andere gratis emailprovider. Wordt ook steeds moeilijker dat te vinden |:(
Pagina: 1