Toon posts:

[novell] MTA slechte verbinding met internet agent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb novell enhancement pack geinstalleerd op een goed werkende novell server. Maar na de installatie van het enhacement pack en sp4 kan ik geen mail meer versturen, maar nog wel ontvangen. Het gekke is dat de mail, nadat ik op versturen heb geklikt wel in mn send items komt te staan. Er is ook nog een bordermanager geinstalleer. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft

alvast bedankt,

Michael

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-04 22:58
Op maandag 03 juni 2002 17:17 schreef Desk4You het volgende:
Ik heb novell enhancement pack geinstalleerd op een goed werkende novell server. Maar na de installatie van het enhacement pack en sp4 kan ik geen mail meer versturen, maar nog wel ontvangen. Het gekke is dat de mail, nadat ik op versturen heb geklikt wel in mn send items komt te staan. Er is ook nog een bordermanager geinstalleer. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft

alvast bedankt,

Michael
Novell Enhancement pack ??? Ik neem aan dat je Groupwise Enhanchment pack bedoeld. Komen je mails wel aan bij je Internet Agent (wpgate directory nalopen) ?
Verder kun je je logging op Verbose zetten van je MTA en je IA. 95% van Groupwise fouten zijn dan op te lossen door eventuele meldingen in de Novell knowledge base te schoppen.