Toon posts:

Solderen Apen 43 mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een mobo Apen 43 de temperatuur regelaar laten doorbranden, oftwel dom |:( nou weet ik alleen niet de temperaturen die de verschillende lagen aankunnen. Heeft iemand toevallig nog een handleiding ervan of weet iemand er iets over? hier zijn de gegevens:
-Baby Aopen 43
-DX2 processor (486)
-ram :?

Nr geef ik nog
Als iemand mij kan helpen, graag.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
een 486 met temperatuur sensor :?

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

wat boeit het nou als je de temperatuur niet kan meten en hoe laat je zo'n ding doorfikken :?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 17:02 schreef SH007 het volgende:
een 486 met temperatuur sensor :?
Er zit een lage processor in dan het mobo had.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op maandag 03 juni 2002 17:05 schreef da_Chaoz het volgende:

[..]

Er zit een lage processor in dan het mobo had.
nu in normaal nederlands probeer effe rustig je probleem op te schrijven misschien kunnen we je dan helpen.

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het proberen.. :P
Het Aopen 43 Baby mobo(baby=kleiner type dan normaal)
heeft een temperatuur regelaar die is doorgebrand. In het mobo zit een lagere processor dan normaal. er kan een p1 in als ik het goed gehoort heb van Vlabakje 90(! dat ik geen problems krijg met vlabakje). Oftwel de processor is nog heel en hij piept als een gek als hij opstart, waarschijnlijk omdat hij geen stroom krijgt. Nou is de vraag of ik het kan vervangen en dat ik de max. temperaturen weet voor de soldeerbout.
Snappie? :P

Verwijderd

Da chaoz, dat is niet duidelijker omschreven, dat is gewoon langdradiger ;-)

Als je zelf niet helemaal weet wat je bedoeld, probeer het eens bij wat vrienden die wel weten wat er mis is, en laat die het dan ff posten.. dan is het voor de tweakers makkelijker en vooral te begrijpen waar jij mee zit.

Suc6 ermee!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Het enige wat ik (half) begrijp uit je verhaal is dat je wilt weten met welke soldeer temps je kan werken bij de proc :?

Vind het knap van je dat iets zo ongelovelijk onduidelijk kan omschrijven, hehe :D
Pagina: 1