[win98] aanmeldingsdomein wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Ik probeer een simpel netwerkje tussen een laptop en een pc te realiseren met behulp van family-aanmelding.
Echter lukt het me nogsteeds niet. |:( Het enige dat ik ikan vinden is dat de aanmeldingsdomeinen verschillen. Ik weet niet hoe deze te wijzigen. Wie helpt mij?

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:21
men keert naar het buroblad. Men zoekt naar het netwerk icoontje --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> Client voor Microsoft Netwerken --> Tadaaaa

daar staat ie :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Op maandag 03 juni 2002 16:58 schreef killerflappy het volgende:
Ik probeer een simpel netwerkje tussen een laptop en een pc te realiseren met behulp van family-aanmelding.
Echter lukt het me nogsteeds niet. |:( Het enige dat ik ikan vinden is dat de aanmeldingsdomeinen verschillen. Ik weet niet hoe deze te wijzigen. Wie helpt mij?
Aanmeldings domein??

Heb je helemaal nix mee te maken bij een simpel netwerkje, tenzij je een PDC hebt draaien waarop je inlogt.

Zie Zorg hierboven, ff werkgroep gelijk zetten, pjoeternaampje opgeven, bestands- en printerdeling ff aanvinken, IPadressen opgeven, reboot, en lopen....

Oh, en wat werkt niet?? Zien ze elkaar niet? Kunnen ze elkaar wel pingen?
Gebruik je wel een crosslink kabel?
Zo te zien ben je nog behoorlijk netwerk-n00b (nofi) dus probeer iets duidelijker te zijn, dan kunnen we je maybe verder helpen

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

Super_ik

haklust!

ergens 2e of 3e tabblad
aanmelden bij NT domain aanvinken en die textbox invullen

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek