25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Wat voor kwalitiet wil je? En wat is je budget?Op maandag 03 juni 2002 16:46 schreef kooi het volgende:
Ik wil mijn videobanden die ik heb naar me computer kunnen halen om ze vervolgens op cd te branden. Kan iemand mij vertellen wat voor een kaart ik hier vooor nodig heb.
THANKX
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik wil wel een goede beeldkwaliteit hebben om later op een dvd speler ofzo af te kunnen spelen. Me budget is gewoon een goede kaart voor een niet al te gekke prijs. Ik heb zelf echt geen hoeveel zo'n kaart kost. Maar het belangrijkste is een redelijke/goede kwaliteit zodat ik dus dalijk op een dvd speler (die cd's kan afspeln) me videobanden kan bekijken.
Zoek naar een de pinnacle studio dc10+Op maandag 03 juni 2002 16:49 schreef kooi het volgende:
Ik wil wel een goede beeldkwaliteit hebben om later op een dvd speler ofzo af te kunnen spelen. Me budget is gewoon een goede kaart voor een niet al te gekke prijs. Ik heb zelf echt geen hoeveel zo'n kaart kost. Maar het belangrijkste is een redelijke/goede kwaliteit zodat ik dus dalijk op een dvd speler (die cd's kan afspeln) me videobanden kan bekijken.
kost wel iets van 229 euro's, je kan de SVCD filmpjes maken, die je in een dvd speler af kan spelen
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Kan iemand mij a.u.b. helpen ?
:?
:?
Kijk eens in de price watch. Daar kun je zoiets vast wel vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()