[CDos] interne/externe commando's

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
hallo beste mensen,

Wie weet waar ik een lijst kan vinden met alle interne en externe commando's van caldera dos. Google geeft me net veel hoop en jullie search ook niet echt..

:) wij danken u

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 16:36 schreef Da Monkey het volgende:
hallo beste mensen,

Wie weet waar ik een lijst kan vinden met alle interne en externe commando's van caldera dos. Google geeft me net veel hoop en jullie search ook niet echt..

:) wij danken u
Waarom heb ik het vermoeden dat jij op het gle in eindhoven zit en me vermoeden is dat je in IT1D zit, maar goed ff weer ontopic ;)
Wie kan me vertellen of "batch file subcommands" behoren tot de interne of externe commands of geen van beide :?

• Webgnome
nutteloze info zeg dat ik in die klas zit.. inderdaad daar zit ik ja en ik heb hier geen pc om dat caldera op te installen (zover ik weet pikt ie ntfs niet :) )

Strava | AP | IP | AW

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Geen idee eerlijk gezegd, maar helpen pagina's zoals deze handleiding van Caldera je ook niet verder? Daarnaast heb ik nog wel een heel lange lijst gevonden, maar die gaat over Caldera Unix in plaats van Caldera DOS :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Webgnome
die lijst is niet wat ik zoek... :(

Strava | AP | IP | AW

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op maandag 03 juni 2002 16:42 schreef gharay29 het volgende:
Wie kan me vertellen of "batch file subcommands" behoren tot de interne of externe commands of geen van beide :?
Interne commandoset van command.com, voor zover ik weet, al is 'pause' weer een extern programma dacht ik.. Al is de laatste keer dat ik DRDos heb aangeraakt wel erg lang geleden ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1