Krassen op Ipaq (PDA)

Pagina: 1
Acties:

• MiG_Master
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08-2022

MiG_Master

it's me.... the Iron_Eagle

Topicstarter
Hey tweakers,

Een collega heeft een aantal krassen op het scherm/glas/touchscreen op de Ipaq
Wie weet er een manier om dit weg te krijgen of minder zichtbaarder?

Laturrrr

• MiG_Master

MiG_Master

Topicstarter
Zijn er nu dan helemaal geen tweakers die hier antwoord op weten?

Laturrrr

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Zijn er nu helemaal geen tweakers die langer dan een half uur geduld op kunnen brengen??

a. Deze vraag past beter in GadgetTalk
b. Sommige van ons werken overdag en zijn pas 's avonds in de gelegenheid om op berichtjes te reageren.

On topic: Volgens mij wordt het lastig. Die bovenlaag is de drukgevoelige laag en gevoelsmatig is die niet zo dik. Probeer het eens met hetzelfde spul als waarmee je GSM venstertjes kunt polijsten. Kweetniet hoe het heet maar ik geef je een richting om te zoeken:

http://gsmshops.pagina.nl

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Displex :?

[Dit was dus weer tjetta die mij niet uitlogde-- ikzelf heb meer verstand :) want dat is inderdaad niet erg slim]

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 17:20 schreef Bigs het volgende:
Displex :?
Lijkt me niet verstandig op een touch-screen als dat van een pda ;)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb het zelf ook met mijn Sony Clie, scherm zit echt vol kleine krasjes (krasvrije stylus me reet) en 2 irritante grote, maar bij mij zit er een heel dun plastic laagje over het scherm (kan ik zien want het zit een beetje los, volgens mij is het dus ook niet de digitizer), ik moet ze nog een keer bellen of ze dat niet kunnen vervangen (dan kan ik hem tenminste goed verkopen :) )

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt vna dat soort spul komen om die krasjes weg te halen, werkt ook goed bij mobiele telefoons

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

dan had je van te voren display sheets er op moeten doen, nu weet ik ook geen oplossing hiervoor

Gregor van Egdom Krekr

• MiG_Master

MiG_Master

Topicstarter
ja maarja... wat is nou de beste oplossing? Valt er niet een nieuw schermpje te vervangen?

Laturrrr

Verwijderd

gewoon displex gebruiken. Heb het bij mijn ericsson r380 ook gedaan. Die heeft ook een touchscreen. ging gewoon goed. kras weg geen probleem met touchscreen.
Pagina: 1