Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Carm3 = TDR2000 en is allang uit en is gewoon fucked up ...deel 1 is nog steeds de beste
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik moet toegeven dat carmageddon 2000 het geen half uur heeft uitgehouden bij mij.
Nogal jammer.
Nogal jammer.
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
Wat is er zo slecht aan dan???
Ik vond Carmageddon 2 beter dan 1. Realistische deuken enzo (nouja realistisch, het zag er in ieder geval wel cool uit
)
Ik vond Carmageddon 2 beter dan 1. Realistische deuken enzo (nouja realistisch, het zag er in ieder geval wel cool uit
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Ik ben een grote fan van de Carmageddon reeks. Carmageddon 1 was toenertijd heel erg knap in elkaar gezet. Wat jammer was aan Carma2 is dat je auto wel kapot kon. Dat was namelijk zo fijn aan 1, je kon stunten zonder dat je auto naar de knoppen ging
Deel drie vind ik op een of andere manier niet leuk meer. Misschien omdat het door een ander team is ontwikkeld. De demo stond trouwens een paar maanden geleden op een cdrom van Pczone benelux.
Deel drie vind ik op een of andere manier niet leuk meer. Misschien omdat het door een ander team is ontwikkeld. De demo stond trouwens een paar maanden geleden op een cdrom van Pczone benelux.
Carmageddon TDR2000 is echt saai. Veel te "cartoonachtig". 1 en 2 Waren veel leuker.
ik vindt die missies zo irritant in TDR...
ik wil gewoon racen....
ik wil gewoon racen....
Ja, maar dat was ook al ruk aan Carma 2, alleen bij deze krijg je nog minder tijd, 2 sec per voetganger ofzo, ik wil meer tijd om hele stad een beetje te slopen
Verwijderd
Ze proberen gewoon, net als ze met tombraider doen, snel en gemakkelijk geld te scoren.
Carma1 blijft gewoon met afstand de beste van deze 3
Carma1 blijft gewoon met afstand de beste van deze 3
Ik heb Carmageddon TDR 2000 demo gedownload, maar wat een zuig spel is dat zeg.. Beetje zombies gaan doodrijden, joepie groen bloed
En dan heb ik het nog niet over de grafische kwaliteit gehad. In een woord: walgelijk! De zombies zijn 2d
Ik houd het toch maar bij Carma 2. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik heb bij carma 2 binnen de korste keren meer tijd, dan dat er kan worden aangegeven..
(20 min)
Het enige waar ik last van heb bij Carma 2 is dat wanneer ik bezig ben alle tegenstanders kapot aan het rammen, is wanneer de laatste een truck is, krijg je die ammenooitniet kapot! Na een half uur beuken op de truck reed ie nog steeds rond, begin ik hetzelfde potje opnieuw, maar nu ram ik als eerste op de truck, drie/vier keer goed rammen en de truck is kapot… Terwijl ie eerst niet kapot wilde…
En dan heb ik het nog niet over de grafische kwaliteit gehad. In een woord: walgelijk! De zombies zijn 2d
Ik houd het toch maar bij Carma 2. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik heb bij carma 2 binnen de korste keren meer tijd, dan dat er kan worden aangegeven..
Het enige waar ik last van heb bij Carma 2 is dat wanneer ik bezig ben alle tegenstanders kapot aan het rammen, is wanneer de laatste een truck is, krijg je die ammenooitniet kapot! Na een half uur beuken op de truck reed ie nog steeds rond, begin ik hetzelfde potje opnieuw, maar nu ram ik als eerste op de truck, drie/vier keer goed rammen en de truck is kapot… Terwijl ie eerst niet kapot wilde…
Ja, bij Carma 2 had je zo genoeg tijd om de hele stad te slopen, maar in Carma 3 schiet het niet echt op
Pagina: 1