Toon posts:

[XP] Geluid blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gister clean instal gedaan van win xp pro nu echter weer drivers erop voor de audigy plantinium en update ook.
Maar nu als ik b.v Gta 3 speel blijft het geluid hangen net zoals bij een muziek cd die blijft hangen voorheen had ik geen problemen hiermee.

Verwijderd

Ja...en?? Wat verwacht je nu van ons?

Als je wilt dat je probleem opgelost word zou ik maar eens met wat meer informatie komen :

- CPU
- MOBO
- VIDEOKAART
- GELUIDSKAART
- In principe alles wat van belang kan zijn.. als het kan INCLUSIEF driver versies van verschillende apparaten, en een iets duidelijkere beschrijving van je probleem mag ook wel..

Is zoiets als dit "Als ik mijn PC aan zet, geeft ie geen beeld, nooit eerder last van gehad"... dit kan wel duizend oorzaken hebben..

Iets duidelijker dus..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 20:16 schreef Shakespeer het volgende:
Ja...en?? Wat verwacht je nu van ons?

Als je wilt dat je probleem opgelost word zou ik maar eens met wat meer informatie komen :

- CPU
- MOBO
- VIDEOKAART
- GELUIDSKAART
- In principe alles wat van belang kan zijn.. als het kan INCLUSIEF driver versies van verschillende apparaten, en een iets duidelijkere beschrijving van je probleem mag ook wel..

Is zoiets als dit "Als ik mijn PC aan zet, geeft ie geen beeld, nooit eerder last van gehad"... dit kan wel duizend oorzaken hebben..

Iets duidelijker dus..
P4 1.7
512 mb
maxtor hd 7200 rpm
g2 mx400 64
plextor 12/10/32 (word niet gezien door bios wanneer er cd in zit)
latency staat op 32 in bios

Verwijderd

laatste drivers proberen of misschien biedt windows update uitkomst? net zoals bij gta3 dat ik bij winxp pro nl geen tekst kon zien en dat kon je met 1 of andere update oplossen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 20:52 schreef Eddo het volgende:
laatste drivers proberen of misschien biedt windows update uitkomst? net zoals bij gta3 dat ik bij winxp pro nl geen tekst kon zien en dat kon je met 1 of andere update oplossen
nee das het probleem ook niet had die update ervoor alop staan vaage is nu eerst loopte het allemaal perfect maar nu na nieuwe installatie hoor haapert ie in spellen die wav files gebruiken of als ik ze zo afspeel dus.
maar de driver update die ik gedownload heb klopt dit wel datum 8/1/2001 das toch 8 januarie 2001 ?
Op hun site staan 1/11/2001 maar na upgrade zie je in driver details staan 8/1/2001.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:10 schreef dune3002 het volgende:

[..]

nee das het probleem ook niet had die update ervoor alop staan vaage is nu eerst loopte het allemaal perfect maar nu na nieuwe installatie hoor haapert ie in spellen die wav files gebruiken of als ik ze zo afspeel dus.
maar de driver update die ik gedownload heb klopt dit wel datum 8/1/2001 das toch 8 januarie 2001 ?
Op hun site staan 1/11/2001 maar na upgrade zie je in driver details staan 8/1/2001.
uhm... die datum dingen zijn altijd vaag! de ene keer zetten ze eerst de maand en dan de dag en de andere keer is het net omgekeerd

als het vs site is, dan zal het wel 1 augustus zijn en die andere is dan 11 januari

toch? wij zetten 03-07-1981 neer als 3 juli 1981
amerikanen draaien dacht ik dag en maand om

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 21:15 schreef Eddo het volgende:

[..]

uhm... die datum dingen zijn altijd vaag! de ene keer zetten ze eerst de maand en dan de dag en de andere keer is het net omgekeerd

als het vs site is, dan zal het wel 1 augustus zijn en die andere is dan 11 januari

toch? wij zetten 03-07-1981 neer als 3 juli 1981
amerikanen draaien dacht ik dag en maand om
aha maar zie nu net dat mijn cdrom drive dood is :(
Misschien dat het dat was als gta de wav files van cd laad.
Pagina: 1