NTFS partities dismounten

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 11:57
Ik heb een NTFS partitie op mijn pc staan en een FAT32, nu wil ik van die ntfs af door het te converteren met PM 7, (ik werk onder win 98) maar in het begin van die convertie zegt hij dat de partitie niet gedismount is, dus ik doe check errors, en dan vind hij die error, maar ik kan hem niet ongedaan maken... :(.

Hoe doe ik dit?

|>

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-03 15:48

mutsje

Certified Prutser

je moet je titel aanpassen [win98]partition dismounten..

Onder windows2000 en windwosxp kun je een partitie mounten dus heb je dat naar alle waarschijnlijkheid gedaan. dit zul je dan ook onder een van deze os'en moeten dismounten.. lijkt me trouwens niet aan te raden om een NTFS partition terug te converteren naar FAT.. beter format en gewoon nieuwe partitie aanmaken..

cheers

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=21]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 11:57
Op maandag 03 juni 2002 16:23 schreef mutsje het volgende:

Onder windows2000 en windwosxp kun je een partitie mounten dus heb je dat naar alle waarschijnlijkheid gedaan. dit zul je dan ook onder een van deze os'en moeten dismounten.. lijkt me trouwens niet aan te raden om een NTFS partition terug te converteren naar FAT.. beter format en gewoon nieuwe partitie aanmaken..

cheers
Das dus het probleem, ik kan niet terug naar een NTFS ondersteunend os, :(, de NTFS drivers voor Windows 98 hebben Windows 2000 of NT of XP nodig... :(

En ik moet mijn files hebben...

|>