Toon posts:

Unreal installeren ?? NOT !!! Hulp gevraagd...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Unreal wil installeren (NIET unreal tournament) , (Originele cd), dan loopt ie op willekeurig moment volslagen vast. Muis doet niks meer, en het HD lampje blijft branden tot ik hem reset. Bij andere spellen installeren heb ik hier geen last van.
Wat kan dit in godsnaam zijn? De cd is niet beschadigd (net nieuw!) De ene keer op 5%, de andere keer op 70%, en scandisk geeft telkens na resetten (bijvoorbeeld) 60,000,000 MB Aan verloren bestanden

Wat kan dit zijn?
Hoe is dit op te lossen?

Barracuda

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm als dit de enige CD is waar je er last van hebt ben ik toch bang dat het aan de CD ligt.
Ga gewoon ff naar een vriend en probeer het daar nog een keer... Als je daar ook het zelfde hebt is het gewoon een brakke CD..

Verwijderd

Topicstarter
De cd heb ik net een uur geleden gekocht ! En als ie dus vastloopt, blijft de cd-rom gewoon doorspinnen??

Barracuda

Verwijderd

yep vaak is het zo dat de cd niet geod gelezen kan worden en dan blijft ie proberen , dus je systeem hangt omdat er maar geen data vanaf de cd rom aankomt en daar wacht ie dus op ...... |:(

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
ik heb niks gezegd... ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De cd heb ik net een uur geleden gekocht[/quote]Ook nieuwe CD's zijn af en toe beschadigd.

Maarja, OF je CD beschadigd is weten we niet. Ken je niet iemand anders waarvan je een Unreal CD kan lenen om te proberen of die het wel doet? Zou zonde zijn als je dit coole spel niet kan spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. dan gaan ik maar terug naar Intertoys.. me geld terug vragen (Was de laatste) .. nou maar hopen dat ze geld terug geven (99,95)

Barracuda

Verwijderd

WTF? 99,95 voor Unreal 1??????

Verwijderd

Topicstarter
ja? hoezo?

Barracuda

Verwijderd

Topicstarter
is toch de normale prijs voor een cd-rom game?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:23
Eh.. volgens mij heb ik Unreal al voor 40 piek ofzo gezien.
Ik heb zelf Unreal Tournament gekocht voor 50 piek ongeveer, dus er klopt iets niet

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
ow? he??
Hebben ze me nog genaaid ook nog!?
WTF....

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

Kan ook aan de cd-rom drive liggen - heb vroeger ook eens een (merkloze) cd-rom drive gehad die (volgens mij) willekeurig bepaalde cdr's niet wou lezen en dus, zoals eerder al door iemand aangehaald, maar op info bleef wachten...

heb je geen cd-rw of dvd speler ofzo waarvan je het kunt inladen?

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Mijn god, heb jij je even laten naaien zeg!
Ik kocht Unreal 1 al voor 75 pieken toen de 233 mmx van Intel net uit de prijslijsten aan het verdwijnen was...

Cd zeker verroest of zo.:)

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik dat.. ik koop nooit cd-roms

ik heb hier wel een paar cd-roms liggen maar die heb ik gekregen.. zelf eigenlijk nog nooit een cd-rom gekocht

ik zag ook Quake2 liggen voor 119,95 dus ik dacht 99,95 voor unreal (Die leuker is) Is niet duur!

Barracuda

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

ik heb 'm vorig jaar bij de Bart Smit gekocht voor 24,95
en zag ik 'm ergens anders voor 19,95 liggen (balen natuurlijk:))

Join TeamBVD!

Verwijderd

ja 20 balletjes nu ongeveer.....
ook bij de intertoys en bart smit
heb je dat boekie van die bart shit nie gehad?

Verwijderd

unreal 10 piek bij Intertoys

Laats nog Commandos Behind enemy lines Bartsmit 30 guldens

Maar ff terug op je vraag Je kan misschien alles naar Hd copieren en vandaar proberen te installen.

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Heb Unreal Tournament gezien voor 1 geeltje. Bij Intertoys of Bart Smit (in Groningen)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
deleted

Die-hard Brexiteer

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

rjeggens !
klopt
hij is hier in purmerend NIET te krijgen
en via bartsmit.com kan je hem alleen maar reserveren (krijg je dom emailtje als hij er is, DAN kan je je opgeven om te bestellen).

25 piek is leuk voor niet copy.
maar ja, als hij maar niet aan te komen is :>

http://mrfloris.com

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:56
sjesus, dat spel kreeg ik twee jaar geleden al kado bij m'n Viper 550 EN m'n Soundblaster Live!! En dat terwijl ik al een, eh, backup HAD. Liggen nog alle drie thuis.
Pagina: 1