"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
ik heb zelf een optical wireless maar dat is voor gamen helemaal niet zo fijn..
Ik zou voor de dualoptical gaan ..
Volgens mij lopen er oko al genoeg threads met info over allerlei soorten muizen.
Ik zou voor de dualoptical gaan ..
Volgens mij lopen er oko al genoeg threads met info over allerlei soorten muizen.
http://www.logitech.com/cf/country.cfm
Lijkt er op dat je het al weet.
edit:
Ik heb zelf een Microsoft optical, het is een enkel straals muis. Ik gebruik het ook voor het gamen. En ik ben er goed over te spreken. Alleen het muiswieltej is een beetje slap. Schijn bij allemaal zo te zijn. Ik heb hem namelijk al eens geruilt, maar het verschil was weinig.
Succes
Lijkt er op dat je het al weet.
edit:
Ik heb zelf een Microsoft optical, het is een enkel straals muis. Ik gebruik het ook voor het gamen. En ik ben er goed over te spreken. Alleen het muiswieltej is een beetje slap. Schijn bij allemaal zo te zijn. Ik heb hem namelijk al eens geruilt, maar het verschil was weinig.
Succes
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Duall optical is fijner vor gamen en daar zou ik voor gaan en ik hoor ook van mensen die een draadlose muis hebben dat ze hun muis kwijt zijn 
dus lijkt me een duall optical het best
dus lijkt me een duall optical het best
Verwijderd
Als je slim bent ga je gewoon naar een shop waar ze er een heleboel hebben. Ik kan wel zeggen die of die is lekker en goed alleen of die lekker in jou hand past is nog maar de vraag.
De Logitech Optcial Wireless Mouseman voldoet het meest aan je wensen. Deze heb ik zelf ook.Op maandag 03 juni 2002 15:48 schreef schnumi het volgende:
ik ben van plan een nieuwe muis te kopen en hij moet
a: dualoptical (liefst dan)
b: draadloos (mag ook met draad liever draadloos)
c: zolang hij maar op PS2 poort kan worden aangesloten.
en natuurlijk het liefst een logitech heb ik nu ook en dik tevreden over.
Ik heb een Dual Optical, en ik moet zeggen dat dit de beste muis is die ik ooit gehad heb.
Wel met een staartje (lees kabel
), maar normaal Windows gebruik en gamen gaat als een speer.
Wel met een staartje (lees kabel
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()