Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Message4u wordt SMS service only :(

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Message4u heeft aangegeven zich vanaf 15 juli alleen nog op het SMS gebeuren te concentreren. Alle instant message sercives gaan van de hand :(

Hopelijk vinden ze iemand die het met behoud van nummers wil overnemen... Eerst XOIP en nu message4u.

Ik wil overigens best wel wat betalen voor een fax->e-mail service, maar niet zoals bij XIOP, waar ze je een volledig Tiscali abonnement door de strot probeerden te duwen :(

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Andere zijn er niet!

Overigens, ik had eerst ook XOIP en dat verliep na een tijdje omdat het betaald werd. Was m'n nummer geblokt. Maar een maand later ging dat XOIP samenwerken met Ticscali en dat heb ik idd, de abbo wel te verstaan. En opeens werkte mijn xiop weer! :) :) :) :) Ik blij!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Naa wat googlen naar fax2mail bij , jawel, KPN terechtgekomen! Daar hebben ze blijkbaar ook zo een service. Alweer een nieuw faxnummer :( , mijn 3de al.

Hopelijk blijven de faxnummers van message4u toch bestaan...

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

kan je niet beter een faxmodem met offline mogelijkheden nemen? zal je veel tijd besparen denk ik ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Eeh, hoe werkt dat :?

- Moet je de PC dan 24/7 laten aanstaan of is er een wake-on mogelijkheid?
- Heb je een apart telefoonnummer nodig (en dus ISDN)?

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 04 juni 2002 13:13 schreef EXX het volgende:
Eeh, hoe werkt dat :?

- Moet je de PC dan 24/7 laten aanstaan of is er een wake-on mogelijkheid?
- Heb je een apart telefoonnummer nodig (en dus ISDN)?
Nee, je hebt gewone 56K modems (ik meen van Rockwell) die een eigen geheugen hebben, dat lost werkt van de PC. Dus dat modem kan telefoon (als antwoordapparaat) of faxen aannemen. Als je je PC aanzet kan je dan alle opgeslagen faxen openen (in Word oid). Werkt dus gewoon met je huidige nummer op je normale analoge lijn.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Van US Robotics -56K* Message Modem:

http://www.usr-emea.com/products/p-home-product.asp?prod=hom-mess-ex&loc=unkg

Daar kan dat mee :)

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Hoe werkt dat eigenlijk als je maar 1 telefoonnummer hebt. Neemt het modem dan altijd op na 4 keer overgaan ofzo (m.a.w. dat wordt meestal hollen!!!)?

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 13:30 schreef Gully het volgende:
Van US Robotics -56K* Message Modem:

http://www.usr-emea.com/products/p-home-product.asp?prod=hom-mess-ex&loc=unkg

Daar kan dat mee :)
Handig, maar waar krijg je zo een ding. In de pricewatch is ie niet terug te vinden en van de website wordt je ook niet veel wijzer.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 04 juni 2002 13:43 schreef EXX het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als je maar 1 telefoonnummer hebt. Neemt het modem dan altijd op na 4 keer overgaan ofzo (m.a.w. dat wordt meestal hollen!!!)?
Zoiets, maar dat zou je wel in kunnen stellen... dit heb je altijd als je een thuisfax gebruikt namelijk.

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op dinsdag 04 juni 2002 13:47 schreef EXX het volgende:

[..]

Handig, maar waar krijg je zo een ding. In de pricewatch is ie niet terug te vinden en van de website wordt je ook niet veel wijzer.
Dat is dan weer een ander probleem :P Ik heb ze wel eens ergens gezien, bij Dynabyte geloof ik. Anders ff een mailtje sturen naar US Robotics om resellers op te vragen in Nederland, die zijn er ongetwijfeld. :)

Verwijderd

achja.. ik had niks anders verwacht van het bedrijf achter message4u

Heb er(bij xzfactory dus) zelf stage gelopen, en ik kan er maar 1 ding over zeggen: een klote bedrijf... sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo.. dr werken alleen maar psyco luitjes pfffff
en de sfeer daar? van sfeer hebben ze nog nooit gehoord....
Pagina: 1