For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Overigens, ik had eerst ook XOIP en dat verliep na een tijdje omdat het betaald werd. Was m'n nummer geblokt. Maar een maand later ging dat XOIP samenwerken met Ticscali en dat heb ik idd, de abbo wel te verstaan. En opeens werkte mijn xiop weer!
Hopelijk blijven de faxnummers van message4u toch bestaan...
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
- Moet je de PC dan 24/7 laten aanstaan of is er een wake-on mogelijkheid?
- Heb je een apart telefoonnummer nodig (en dus ISDN)?
Nee, je hebt gewone 56K modems (ik meen van Rockwell) die een eigen geheugen hebben, dat lost werkt van de PC. Dus dat modem kan telefoon (als antwoordapparaat) of faxen aannemen. Als je je PC aanzet kan je dan alle opgeslagen faxen openen (in Word oid). Werkt dus gewoon met je huidige nummer op je normale analoge lijn.Op dinsdag 04 juni 2002 13:13 schreef EXX het volgende:
Eeh, hoe werkt dat
- Moet je de PC dan 24/7 laten aanstaan of is er een wake-on mogelijkheid?
- Heb je een apart telefoonnummer nodig (en dus ISDN)?
http://www.usr-emea.com/products/p-home-product.asp?prod=hom-mess-ex&loc=unkg
Daar kan dat mee
Handig, maar waar krijg je zo een ding. In de pricewatch is ie niet terug te vinden en van de website wordt je ook niet veel wijzer.Op dinsdag 04 juni 2002 13:30 schreef Gully het volgende:
Van US Robotics -56K* Message Modem:
http://www.usr-emea.com/products/p-home-product.asp?prod=hom-mess-ex&loc=unkg
Daar kan dat mee
Zoiets, maar dat zou je wel in kunnen stellen... dit heb je altijd als je een thuisfax gebruikt namelijk.Op dinsdag 04 juni 2002 13:43 schreef EXX het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als je maar 1 telefoonnummer hebt. Neemt het modem dan altijd op na 4 keer overgaan ofzo (m.a.w. dat wordt meestal hollen!!!)?
Dat is dan weer een ander probleemOp dinsdag 04 juni 2002 13:47 schreef EXX het volgende:
[..]
Handig, maar waar krijg je zo een ding. In de pricewatch is ie niet terug te vinden en van de website wordt je ook niet veel wijzer.
Verwijderd
Heb er(bij xzfactory dus) zelf stage gelopen, en ik kan er maar 1 ding over zeggen: een klote bedrijf... sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo.. dr werken alleen maar psyco luitjes pfffff
en de sfeer daar? van sfeer hebben ze nog nooit gehoord....