Toon posts:

Edimax, BR + MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag met anderen praten via msn en tevens ook via msn mijn cam gebruiken, maar de Edimax Router doet heel erg raar.

Van Edimax heb ik al een mail gehad hoe ik het zou moeten instellen (DMZ, je ip geven > opslaan > reset router). Allemaal gedaan.

Maar tijdens het msn-en, wanneer ik al een verbinding heb met de ander, kan de ander mij wel zien en horen maar ik kan die persoon niet zien/horen. De msn-verbinding met die persoon voor het praten/uitzenden van de cambeelden houdt er snel daarna mee op. Waardoor ik weer mag gaan tikken

Iemand een oplossing voor dit probleem= Hoe hebben jullie je problemen opgelost. IK heb alle Edimax berichten gelezen en de oplossing ston niet ertussen.

Help!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
misschien dat er niet genoeg poorten open staan voor msn. Kijk eens bij het grote poortmappingsverhaal: poortmapping msn Wie weet, of anders de search

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:29 schreef PcPirate het volgende:
Ik wil graag met anderen praten via msn en tevens ook via msn mijn cam gebruiken, maar de Edimax Router doet heel erg raar.

Van Edimax heb ik al een mail gehad hoe ik het zou moeten instellen (DMZ, je ip geven > opslaan > reset router). Allemaal gedaan.

Maar tijdens het msn-en, wanneer ik al een verbinding heb met de ander, kan de ander mij wel zien en horen maar ik kan die persoon niet zien/horen. De msn-verbinding met die persoon voor het praten/uitzenden van de cambeelden houdt er snel daarna mee op. Waardoor ik weer mag gaan tikken

Iemand een oplossing voor dit probleem= Hoe hebben jullie je problemen opgelost. IK heb alle Edimax berichten gelezen en de oplossing ston niet ertussen.

Help!
Hee... jij hebt je Edimax aan de praat gekregen?
Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? Ik kom een beetje weinig mensen tegen die t gelukt is :(

:+

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op maandag 03 juni 2002 19:37 schreef RCy2k het volgende:

[..]

Ik kom een beetje weinig mensen tegen die t gelukt is :(

:+
Die van mij werkt ook perfect. Wat is het probleem?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Slightly off-topic: mocht het hier over routers gaan met ingebouwd wireless access point, wees dan zo vriendelijk om even te reageren in [topic=514640] aub :+

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 00:24 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Die van mij werkt ook perfect. Wat is het probleem?
Uhhh... wow! :+
Maar goed, ik krijg m dus niet aan de praat.
Heb sinds een weekje ADSL/MxStream, dat werkt prima zonder die Edimax-router, maar zodra ik de router zelf laat "inbellen" laat ie t afweten. (Hij kan geen verbinding aanmaken, dat zou die toch wel moeten kunnen???)

Ik heb de Edimax BR-6004+, Realtek 8139 ethernetkaartjes genoeg cross en straight kabels (UTP). Tussen de router en het ADSL modem hoort toch een cross-kabel? Eerst maar die router aan de praat krijgen... Daarna probeer ik wel poorten open te gooien enzo :+

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Op woensdag 05 juni 2002 22:18 schreef RCy2k het volgende:

[..]

Uhhh... wow! :+
Maar goed, ik krijg m dus niet aan de praat.
Heb sinds een weekje ADSL/MxStream, dat werkt prima zonder die Edimax-router, maar zodra ik de router zelf laat "inbellen" laat ie t afweten. (Hij kan geen verbinding aanmaken, dat zou die toch wel moeten kunnen???)

Ik heb de Edimax BR-6004+, Realtek 8139 ethernetkaartjes genoeg cross en straight kabels (UTP). Tussen de router en het ADSL modem hoort toch een cross-kabel? Eerst maar die router aan de praat krijgen... Daarna probeer ik wel poorten open te gooien enzo :+
U gaat niet door voor de wasmachine.
Tussen je router en je modem moet een straight kabel. Kijk maar naar de lampjes op je router, met een crossed kabel branden ze neit, en met een gewone wel.

Verwijderd

oooops... ik bedoelde tussen hub en router...
tussen huh? ow ja... okee... ga ik die ook ff proberen... thanxie
Pagina: 1