HE Cutter, ik had net een *topicje* geplaatst over Firworks, maarreehh, hoe je die selectie maakt was nu juist mijn vraag. Ik krijg het niet gedaan. als je het F1 gehalte te hoog vindt, fine, maar zet dat er dan ff bij. Kan je hem weer open doen? Ik snap er echt niets van.Cutter: ...of met het maken van een selectie en dan verwijderen.
Ik heb het idee dat Cutter liever een beetje niveau houdt in W&G, en volgens mij is jouw vraag daar niet echt een goed voorbeeld van
Hoe durf je dat in /13 te plaatsen? 
Je hebt problemen met software (fireworks in dit geval) en problemen met software horen over het algemeen in SA.. Maar dit is eigenlijk redelijk F1 werk + het inzien van het verschil met werken tussen op vormen gerichte vector tekeningen en op pixels gerichte bitmaps.
Je hebt problemen met software (fireworks in dit geval) en problemen met software horen over het algemeen in SA.. Maar dit is eigenlijk redelijk F1 werk + het inzien van het verschil met werken tussen op vormen gerichte vector tekeningen en op pixels gerichte bitmaps.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Prima, maar ik loop wel vast nu met mijn werk. Niet jullie probleem, begrijp ik, maar iets meer steun had ik wel verwacht van jullie toffe Tweakerts. Daarnaast, de volgende keer dat iemand met zo'n beginnersvraag komt hoeft ie alleen maar de search te gebruiken
.
/btw, begrijp het verschil tussen bitmap en vector wel hoor, zo'n n00b ben ik nou ook weer niet, maar het ging me om de selectie in vector-modus. Goed. Ik zoek het zelf wel uit. no more comment....
/btw, begrijp het verschil tussen bitmap en vector wel hoor, zo'n n00b ben ik nou ook weer niet, maar het ging me om de selectie in vector-modus. Goed. Ik zoek het zelf wel uit. no more comment....

Dit is gewoon te basic. Een selectie maken in een gfx proggie is ongeveer het meest simpele wat er bestaat. Je bent in de war tussen vector en bitmap based editing software. Leer eerst maar eens het verschil daartussen.
En ik ben idd niet geheel op de hogte van fireworks, maar hoe je een zijde van een vierkant selecteert is een echte zoekvraag dat je zelf zult moeten zoeken.
En ik ben idd niet geheel op de hogte van fireworks, maar hoe je een zijde van een vierkant selecteert is een echte zoekvraag dat je zelf zult moeten zoeken.
Hier kon je vergelijkbare antwoorden lezen en zien hoe en waar je erover kon praten:
[topic=489710/1/999]
Over het niveau in die fora zijn al zat discussies geweest dat het streng is enzo:
[topic=411717/1/100]
[topic=489710/1/999]
Over het niveau in die fora zijn al zat discussies geweest dat het streng is enzo:
[topic=411717/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.