-=| Be Easy, Be Cool! |=-
Hehe, maar er werkt iets dus niet...
volgens mij klopt het pad niet helemaal.....
[edit] en daarom bekijk ik altijd "bekijk bericht" voordat ik op verstuur druk......
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Money for nothin' and your chicks for free
Volgens mij werkt dat niet
Even je username ertussen zetten.
Leeg
Verwijderd
heheOp maandag 03 juni 2002 14:26 schreef digabite het volgende:
hier de pics voor de antec casemod
[pics]
bij deze baybus ben ik nog mee bezig
[pics]
nou doen ze het
btw, username was niet moeilijk, gewoon in zijn profiel te vinden.
Verwijderd
ehh.. lekker veel licht uit de ccflOp maandag 03 juni 2002 14:45 schreef _laaf_ het volgende:
[..]
hehe
nou doen ze het
btw, username was niet moeilijk, gewoon in zijn profiel te vinden.
Verwijderd
derde handje noemen ze dat meestalOp maandag 03 juni 2002 14:51 schreef ionize het volgende:
[..]
ehh.. lekker veel licht uit de ccflverder wel relekste baybus. dat soldeer-houder gevalletje heb ik ook!
Verwijderd
[zeik modus]
'standaard casemod'
[/zeik modus]
maar dat word (hopelijk) nog wel verbetert
Verwijderd
Ja, inderdaad ! Ik weet niet of op de bovenste pic je ccfl ook aan staat, maar dit is wel ERG weinig licht...Op maandag 03 juni 2002 14:51 schreef ionize het volgende:
[..]
ehh.. lekker veel licht uit de ccfl
[..]
Zonde....
Verder ziet hij er wel netjes uit
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Sorry peeps, maar dat is géén ccfl hoor! Zo te zien is dat zon standaard neontje voor in de auto, right?
[/verbeter-modus]
anyways, goed raampje hoor! maar idd je kunt beter en échte ccfl nemen! veeeeeeeel feller
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Hoezo? Een baybus is altijd handig, een raampje iets minder. Ik zou de baybus ook iets anders gemaakt hebben; er zou voor mij een knop op moeten met 3 standen: laag, normaal en high-performance. Maar als deze jongen hier nou tevreden mee is moet je niet zo'n irritante reactie geven. Een echte tweaker is over zijn eigen case nooit tevreden...Op dinsdag 04 juni 2002 14:10 schreef SeVeN het volgende:
zonde van zo'n mooie antec kast
maar verder wel netjes gedaan...
Vindt de plezi glas plaat ook heel mooi
Vooral die ronding erin.
Ga zo door!
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
ja ik ben nog maar een beginneling.. ik heb alles uitgetekent etc.. ben alleen met het uittekenen al 2 dagen bezig geweest en nog is het niet helemaal goed maarja naar mijn weten is alleen de middelste afgeweken van de rest en misschien heb ik dat wel extra gedaan 'you'll never know'misschien wordt het tijd voor een kleurtje... en je ledjes van je baybus zitte scheef, maar je raampie is wel mooi gelukt
Verwijderd
pleonasme heet dat toch...?
o ja, wel vette baybus trouwens