Power Led

Pagina: 1
Acties:

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik heb een Neon Light systeemkast van www.colorcase.be. De power led hiervan wordt aangesloten met een connectortje voor drie pins (nogsteeds maar 2 kabels, maar goed). Deze heb ik op mijn KT3 Ultra ARU aangesloten volgens het boekie, maar hij gaat niet aan. Ik heb hem ook al andersom geprobeerd. Waar zit het probleem?

Alles is net nieuw, dus ook in bios staat alles default.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

heb je toevallig de power switch en led omgedraait ?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Marten
Op maandag 03 juni 2002 14:34 schreef Spider.007 het volgende:
heb je toevallig de power switch en led omgedraait ?
Ik kan hem wel aan zetten dus dat lijkt me niet :)

• Marten
Lama, hij doet et al. Ik heb nog es weer wat zitten prutsen, en nu doet ie et.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op maandag 03 juni 2002 14:36 schreef illuware het volgende:

[..]

Ik kan hem wel aan zetten dus dat lijkt me niet :)
ok.... ;) kan het ledje kapot zijn...? En heb je wel de goede aansluiting op het mobo te pakken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op maandag 03 juni 2002 14:40 schreef illuware het volgende:
Lama, hij doet et al. Ik heb nog es weer wat zitten prutsen, en nu doet ie et.
Laat me raden, je had ook daarvoor zitten prutsen (voordat 'ie het niet meer deed ;)

---

Verwijderd

laat ons weten wat je geprutst hebt..

Verwijderd

Prutser :)

• Marten
Dat idiote bordje had er een pin tussen zitten, en ik had de naastliggenden strak tegen elkaar aan zitten. Dit viel me uiteindelijk op, en toen ben ik de dus 4 ipv 2 mogelijkheden bijlangsgegaan, en 1 van die 4 was em. :D Wat een gepruts toch? Maar waarom doen die idioten van MSI er eigenlijk een loze pin tussen? Volgens het boekie doet ie niks.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Power led is de simpelste van allemaal aan te sluiten. Als het met de mobo pins niet wil lukken, een willekeurige rode +5V zoeken (bijvoorbeeld op een ongebruikte mini-Molex connector) en een willekeurige zwarte en daar de draadjes van de LED aan bevestigen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1