Toon posts:

Legend of Kyrandia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik de CD-versies van deze serie kan krijgen? Ik heb overal gezocht, van amazon tot Kazaa, maar ik kan alleen rip-versies zonder voice-overs vinden... Iemand?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

w00t ik heb alle 3 de delen *D

legend of kyrandia 1
Hand of Fate
Malcolm's revenge

sappige games wel !

heb ze ooit es bij de wehkamp of bij de NBC besteld toen ze flink afgeprijsd waren :)

Verwijderd

Ik heb ze ook allemaal...Westwood Studios Anniversary pack. Hand of Fate heb ik daardoor dubbel ;(

Kyrandia heerst :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks AM :D

Verwijderd

Ik heb de eerste versie nog op CD, kreeg hem niet uitgespeeld. Moest over het water heen naar een kasteel ofzo, maar werd telkens door een draak gepakt ;(

Verwijderd

Topicstarter
Darn,d ie agsten hebben alleen deel 1. Nouja, die heb ik iig besteld.. Nou deel 2 (hand of fate) nog...

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:15 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb de eerste versie nog op CD, kreeg hem niet uitgespeeld. Moest over het water heen naar een kasteel ofzo, maar werd telkens door een draak gepakt ;(
ontzichbtaar worden door op je 4e magische knopje te douwen ! dan door het hek en je bent binnen.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:18 schreef Dymlos het volgende:

[..]

ontzichbtaar worden door op je 4e magische knopje te douwen ! dan door het hek en je bent binnen.
Nee je staat op zo'n stijger. Vervolgens klik je op het kasteel, en gaat hij over het water heen. En dan wordt ik telkens gepakt :S

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:19 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Nee je staat op zo'n stijger. Vervolgens klik je op het kasteel, en gaat hij over het water heen. En dan wordt ik telkens gepakt :S
hmm das toch met dat will o' wisp gebeuren ?

Verwijderd

Ik zou het niet meer weten :{

Het is in ieder geval in het level waar je ook zo'n gigantische kristal moet laten oplichten, en dat is me toen wel gelukt met een combo van gems.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:23 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zou het niet meer weten :{

Het is in ieder geval in het level waar je ook zo'n gigantische kristal moet laten oplichten, en dat is me toen wel gelukt met een combo van gems.
gems in bakkies douwen en dan kreeg je een fluitje oid hmm bah het enige wat ik weet waar je opgevreten zou kunnen worden door een draak is over het water als will o' wisp en dan vreet zon zeedraak je op !

Verwijderd

"You only lack ooooooone mooooooooore Starfish"

:P

en:

"Hey that is my sandwich", "yes it's a FINE snack!"

Verwijderd

Topicstarter
grrr :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ach, gelukkig hb ik de originele Day of the Tentacle nog :D

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb ze ook alle drie, heb alleen 2 uitgespeeld, van 1 werd ik compleet gek en deel vond ik niet heel erg intressant

Geef mij maar een andere adventure, liefst 1 waar je niet bij dood kan :)

Vooral die grotten in deel 1 waren irritant..

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:17 schreef johnnie het volgende:
Nou deel 2 (hand of fate) nog...
Op maandag 03 juni 2002 15:14 schreef MrRudi het volgende:
Hand of Fate heb ik daardoor dubbel ;(
Als jullie elkaar nou eens mailen, dan komen jullie er vast wel uit samen! *D
Pagina: 1