Weet iemand waar ik de CD-versies van deze serie kan krijgen? Ik heb overal gezocht, van amazon tot Kazaa, maar ik kan alleen rip-versies zonder voice-overs vinden... Iemand?
Verwijderd
w00t ik heb alle 3 de delen 
legend of kyrandia 1
Hand of Fate
Malcolm's revenge
sappige games wel !
heb ze ooit es bij de wehkamp of bij de NBC besteld toen ze flink afgeprijsd waren
legend of kyrandia 1
Hand of Fate
Malcolm's revenge
sappige games wel !
heb ze ooit es bij de wehkamp of bij de NBC besteld toen ze flink afgeprijsd waren
Verwijderd
Ik heb ze ook allemaal...Westwood Studios Anniversary pack. Hand of Fate heb ik daardoor dubbel 
Kyrandia heerst
Kyrandia heerst
Verwijderd
Ik heb de eerste versie nog op CD, kreeg hem niet uitgespeeld. Moest over het water heen naar een kasteel ofzo, maar werd telkens door een draak gepakt
Darn,d ie agsten hebben alleen deel 1. Nouja, die heb ik iig besteld.. Nou deel 2 (hand of fate) nog...
Verwijderd
ontzichbtaar worden door op je 4e magische knopje te douwen ! dan door het hek en je bent binnen.Op maandag 03 juni 2002 15:15 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb de eerste versie nog op CD, kreeg hem niet uitgespeeld. Moest over het water heen naar een kasteel ofzo, maar werd telkens door een draak gepakt
Verwijderd
Nee je staat op zo'n stijger. Vervolgens klik je op het kasteel, en gaat hij over het water heen. En dan wordt ik telkens gepaktOp maandag 03 juni 2002 15:18 schreef Dymlos het volgende:
[..]
ontzichbtaar worden door op je 4e magische knopje te douwen ! dan door het hek en je bent binnen.
Verwijderd
hmm das toch met dat will o' wisp gebeuren ?Op maandag 03 juni 2002 15:19 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Nee je staat op zo'n stijger. Vervolgens klik je op het kasteel, en gaat hij over het water heen. En dan wordt ik telkens gepakt
Verwijderd
Ik zou het niet meer weten
Het is in ieder geval in het level waar je ook zo'n gigantische kristal moet laten oplichten, en dat is me toen wel gelukt met een combo van gems.
Het is in ieder geval in het level waar je ook zo'n gigantische kristal moet laten oplichten, en dat is me toen wel gelukt met een combo van gems.
Verwijderd
gems in bakkies douwen en dan kreeg je een fluitje oid hmm bah het enige wat ik weet waar je opgevreten zou kunnen worden door een draak is over het water als will o' wisp en dan vreet zon zeedraak je op !Op maandag 03 juni 2002 15:23 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zou het niet meer weten![]()
Verwijderd
"You only lack ooooooone mooooooooore Starfish"

en:
"Hey that is my sandwich", "yes it's a FINE snack!"
en:
"Hey that is my sandwich", "yes it's a FINE snack!"
Ik heb ze ook alle drie, heb alleen 2 uitgespeeld, van 1 werd ik compleet gek en deel vond ik niet heel erg intressant
Geef mij maar een andere adventure, liefst 1 waar je niet bij dood kan
Vooral die grotten in deel 1 waren irritant..
Geef mij maar een andere adventure, liefst 1 waar je niet bij dood kan
Vooral die grotten in deel 1 waren irritant..
Verwijderd
Op maandag 03 juni 2002 15:17 schreef johnnie het volgende:
Nou deel 2 (hand of fate) nog...
Als jullie elkaar nou eens mailen, dan komen jullie er vast wel uit samen!Op maandag 03 juni 2002 15:14 schreef MrRudi het volgende:
Hand of Fate heb ik daardoor dubbel
Pagina: 1