Toon posts:

Chello Breedband Internet.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal. Ik zit eraan te denken om Chello te nemen....

Zijn er hier mensen met Chello en zo ja, wat zijn jullie bevindingen ?? Tevreden over onze grote oranje breedband provider ??

Zo ja of Nee, wat zijn jullie argumenten ?

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Je moet hier toch vaker komen... :)
Daar wordt dagelijks goed over gepraat nl.

Verwijderd

Ik woon in a'dam en ben erg tevreden over de snelheid, vorige maand was er wel een behoorlijke storing waardoor het geheel 3 weken lang ontzetend traag was maar dat is nu weer verholpen, sindsdien nergens meer last van gehad.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:22 schreef RiCk het volgende:
Je moet hier toch vaker komen... :)
Daar wordt dagelijks goed over gepraat nl.[/quote]Ik heb dit forum gisteren ontdekt.....it rules !! hehehe
Maar daarom zal ik er vanaf gisteren ook vaker, al dan niet elke dag zitten...

----

Maarre Chello is wel ok ??
Wat zijn je gemiddelde snelheden ?? Wie kan me dat vertellen ?

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Hier misschien heb je wat aan deze site, hoe chello beetje in gebieden werkt.
http://www.coax.nl/modemtester/

There are many mysteries in this universe, including me!

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Maten van mij halen tot 150Kb met Chello. Niet echt snelheden om over te zeuren denk ik zo.;)

Heb binnnenkort zelf ook chello. :)

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 09:11
Schijnt per regio te verschillen, maar bij mij in Eindhoven is het (bijna) perfect!

Verwijderd

bij mij in doeticnhem (gelderland) is het zwaar bagger, hoogstens 15kb/s downen... :(

• Kaizen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09-2025
Heb zojuist een vriendelijke Chello monteur over de vloer gehad. Ik heb Netscape bij tucows.surfnet.nl gedownload met 50 kb/s. Niet echt supersnel maar altijd beter dan een telefoonlijn.

Verwijderd

Topicstarter
Mmmmmmmmmmm......zo te horen verschilt het inderdaad per regio.

Laat ik het zo zeggen. Ikzelf woon in de regio Rotterdam.

Iemand anders uit dezelfde Regio met Chello ??

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Chello in Amsterdam-Noord, met DAP 200-300Kb/s op snelle sites, meestal toch wel boven de 60Kb/s. Wel lekker dus..
Alleen mailserver echt bagger, veel te traag. Vooral zenden is schandalig. Upload is k*t.
maar surfen en DL is toppie

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

haal op tucows een gemiddelde snelheid van 140kb/s, hier in eindhoven .
weet iemand iets over de maximum snelheid van een terayon modem?
ik namelijk gehoord dat tie geblokt is op 200kb/s

Verwijderd

Tip: neem GEEN Chello als je in Gelderland woont... draait op een oud Gelrevision-netwerk, en dagen waarop het de hele dag met zo'n 5 (!!!!) k/s gaat zijn geen uitzondering... 24uur online, dat wel, maar daar heb je weinig aan als je alleen kan ICQ'en omdat downloaden te traag gaat. Okee, van iemand die 150 m bij je vandaan woont en een ping van 25 heeft gaat het soms wel tot 30 k/s (ICQ FileDirect). Maar das natuulijk niks vergeleken met de 180 k/s die ze beloven. Alleen snachts rond een uurtje of 4-5 is het lekker downen met 140-150 k. Maarja, de meeste mensen slapen dan :)

Verwijderd

klopt, woon in zevenaar en die snelkheid is enorm slecht, meestal downloaden met snelheden tot 8 k/s, heeeeeeeel soms een keer een snelle verbinding maar dat is hooguit 1 x per maand.....voor de rest wel 24 uur per dag online, dat gaat momenteel wel goed.

Verwijderd

In gelderland.. chello jah ach ..tis net casema daar, of sonera. Had ik maar chello, maar nee ze hebben hier alleenmaar sonera :'(

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
ey kaizen, wrom gebruik ie dan niet CHELLO TUCOWS MIRROR en voor andere leuke proggies

DOWNLOAD ACCELRATOR PLUS

die maakt tot max 7 connecties naar 1 file incl mirror search. ;):)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Kaizen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik zit ook in Eindhoven maar zulke snelheden haal ik niet, waarschijnlijk in verkeerde gedeelte van de stad. Even tucows.chello.nl geprobeerd om Netscape te dl, ik haal maar 9.8 K/s. Even met DAP 4 proberen, daar haal ik gemiddeld 80 KB/s mee. Ik was dat proggie helemaal vergeten, heb pas sinds gisteren Chello.
Pagina: 1