divx crasht, waardoor

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
hey, ik heb laatst formaat c gedaan en nu crashen mijn divxjes als ik 5-10minuten aan t kijken ben
ik heb gisteren meer dan 10 verschillende detonaters geprobeert varierent tussen 23.10 en 29.40
geen van alle lost het probleem op

ik heb ook mijn videokaart teruggeklockt (naar standaard settimngs), werkte ook niet

verder heb ik ook internet uitgeschakelt en had ik veel overbodige progs uitgeschakeld, hielp niet

ik zit te denken dat het of de videokaart niet is, of dat het iets is dat de temp te hoog is in mijn systeem. temp sys was max 39 en temp proc was max 52

sys specs zie sig

iemand een ideetje?

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

divx codec al opnieuw geinstaleerd :?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Temp videokaart ontbreekt... is die wellicht te warm?

Vid kaart OC'd maar teruggezet. Heb je ook de FSB OC'd? If ja then terugzetten...

Forget your fears...
...and want to know more...

• mad_dog
yep
de X.02
dacht ik de nieuwste

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 13:55 schreef Aetje het volgende:
Temp videokaart ontbreekt... is die wellicht te warm?

Vid kaart OC'd maar teruggezet. Heb je ook de FSB OC'd? If ja then terugzetten...
Idem, think so too

• mad_dog
nope alleen geheugen vid, das teruggezet
voor de rest alles standaard (wel aa uit, en vsync enzow, maar niks "wat niet mag")

verder cpu ook standaard (geen fsb geckloked) en ik heb el cheapo gf2mxje zonder tempsensor, hijs altijd aardig warm ja, maar tijdens gamen gee problemen mee (terwijl hij dan lijkt me meer doet)

(als iemand zich nog afvraagt, ik heb gisteren alle topics over dit onderwerp doorgenomen (die ik kon vidnen), geen oplossing (voor mij) geveonden)

• mad_dog
iemand een ideetje, ik weet dat ik hem niet omhoog mag duwen, maar k zou vanavond filmpie met vriendin kijken , dus wie o wie geeft de oplossing

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

nou.. je vga kaart doet niet zo heel veel tijdens het divx kijken.. je cpu doet het meeste.. je vga kaart word echt niet warm (niet warmer dan normaal) tijdens divx kijken.. ik zou toch eens richting je cpu / mobo gaan kijken.. bios updates, via 4in1 enz..

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• mad_dog
ik heb gistren de kast opengezet en een ventilator(die ik nu niet op mezelf kon richten :'( ) in de kast laten blazen, hierdoor daalde de case temp 5 graden en cpu temp 3

toen de neiwuste detonater 29.42 whql beta geinstalled, en hij crahste niet

nou is de vraag welke van de 2 dingen heeft geholpen, maar daar kom ik nog wel achter, iig thx

(ik had al de nieuwste 4in1)
Pagina: 1