Vraagje aan mede beeldbewerkers, ik heb een Gainward Ti4200 met VIVO en nu lees ik op de gainward site dat je ook kunt capturen van TV nu is mijn vraagje waar ik geen antwoord op kon vinden: moet ik dan coax kabel inpluggen of een kabel die van scartaansluiting vanaf TV naar de videokaart gaat? Bij het installeren van de kaart gaf die wel aan dat ie drivers installeerde met TV Tuner maar hier kan ik niks van terug vinden.
Ik heb al wat zoekwerk verricht maar het enige wat ik kon vinden was info over videocapturen vanaf een videocamera..
In de manual staat echter niks over capturen vanaf TV??
Als iemand deze kaart heeft zou ik het graag horen (uitproberen is geen optie, dan moet ik kosten maken en als het niet werkt heb ik geld weggegooid wat ik ook op een andere manier kan gebruiken)
Ik heb al wat zoekwerk verricht maar het enige wat ik kon vinden was info over videocapturen vanaf een videocamera..
In de manual staat echter niks over capturen vanaf TV??
Als iemand deze kaart heeft zou ik het graag horen (uitproberen is geen optie, dan moet ik kosten maken en als het niet werkt heb ik geld weggegooid wat ik ook op een andere manier kan gebruiken)