Toon posts:

Gainward Ti4200 video from TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje aan mede beeldbewerkers, ik heb een Gainward Ti4200 met VIVO en nu lees ik op de gainward site dat je ook kunt capturen van TV nu is mijn vraagje waar ik geen antwoord op kon vinden: moet ik dan coax kabel inpluggen of een kabel die van scartaansluiting vanaf TV naar de videokaart gaat? Bij het installeren van de kaart gaf die wel aan dat ie drivers installeerde met TV Tuner maar hier kan ik niks van terug vinden.

Ik heb al wat zoekwerk verricht maar het enige wat ik kon vinden was info over videocapturen vanaf een videocamera..

In de manual staat echter niks over capturen vanaf TV?? :?

Als iemand deze kaart heeft zou ik het graag horen (uitproberen is geen optie, dan moet ik kosten maken en als het niet werkt heb ik geld weggegooid wat ik ook op een andere manier kan gebruiken)

Verwijderd

Je moet zorgen dat je een uitgang op je tv of op je video vrij hebt, bij SCART koop je een convertor, en hang je een S-Video kabel ertussen. Bij S-Video hang je dus gewoon een S-Video kabel ertussen. :)

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 14:01 schreef Courage het volgende:
Je moet zorgen dat je een uitgang op je tv of op je video vrij hebt, bij SCART koop je een convertor, en hang je een S-Video kabel ertussen. Bij S-Video hang je dus gewoon een S-Video kabel ertussen. :)
hmmmz.. wat ik heb gedaan is: (TV-Kabel=>)VCR=>SCART-Adapter=>Composite-Video&Audio=>PC

maar het werkt niet.... heb ik nog een speciaal programma hiervoor nodig?

P.S. ik heb ook een Gainward GeForce 4 Ti4200

Verwijderd

Je moet wel in de settings capture aan zetten
het is of in of out. en welk proggie gebruiken jullie op te capturen???

plus gebruik zoveel mogelijk verplugging daar door waordt een signaal heel snel rot van

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef Mr.Vanz het volgende:
Je moet wel in de settings capture aan zetten
het is of in of out. en welk proggie gebruiken jullie op te capturen???

plus gebruik zoveel mogelijk verplugging daar door waordt een signaal heel snel rot van
in welk prog moet ik de settings veranderen? ik weet nml niet welk prog ik moet gebruiken

Verwijderd

tja onder de settings van je videokaartje, gewoon rechtermuis klik op bureau blad en settings , advance, en daar ff rustig rond neuzen heb ik toen ook gedaan. maare je moet wel een proggie hebben om te caputeren en die is dan meegelevert of niet anders moet je ff eentje downloaden.
Pagina: 1