Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Gewoon lekker spuiten op je case, maar eerst alles eruit ja, anders heb je kans dat een en ander niet meer werkt na afloop
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
ik denk eerst alles uit elkaar halen natuurlijk (dûh!), dan beetje schuren enzo en dan lekker met de spuitbussen ertegenaan!!!
tsja druppels maken in de binnenkant van de kast toch niet uit
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
gewoon psies hetzelfde als de buitenkant van je case toch lijkt mij
eerst dood schuren en dan spuiten
Ik ga mijn zwarte kast dit weekend van binnen spierwit spuiten. Daarna een blacklightje monteren...moet er wreed uitzien
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
En natuurlijk even een lap met thinner of terpentine om het zaakje te ontvetten. Voorkomt rare bubbeltjes in je lak.
Je kan ook natuurlijk van dat verpakkingschuim (driehoekige relief) erin plakken, ziet mooi uit en is ook nog geluidsdempend (en kwa warmte ontwikkeling; bijna niet merkbaar)
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
dat zit ook in het plan inbegrepenOp maandag 03 juni 2002 15:26 schreef BNX het volgende:
Je kan ook natuurlijk van dat verpakkingschuim (driehoekige relief) erin plakken, ziet mooi uit en is ook nog geluidsdempend (en kwa warmte ontwikkeling; bijna niet merkbaar)
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Pagina: 1