We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Verwijderd
Yup, that's right. Zowel op de console als X window versie. Haalt het niet bij apt-get van Debian, maar het verzacht de rpm hell iets.
up2date haalt z'n info van het Redhat Network. Hier moet je wel voor dokken als je geen RH doos met cd's in de winkel hebt gekocht.
Redhat Network (RHN) heeft een client die je dan op de achtergrond in je systeem kunt draaien (rhnd ofzoiets) die dan automagisch alles update (behalve de kernel modules, die kan je beter zelf updaten
Kijk maar ff op http://rhn.redhat.com
Redhat Network (RHN) heeft een client die je dan op de achtergrond in je systeem kunt draaien (rhnd ofzoiets) die dan automagisch alles update (behalve de kernel modules, die kan je beter zelf updaten
Kijk maar ff op http://rhn.redhat.com
Heb een server gekocht bij een hosting partij...
Hoe moet ik dit nu doen dan?
Hoe moet ik dit nu doen dan?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Nou heb ik niet zo heel veel verstand van Linux/Redhat, maar vorige week is mijn nieuwe webserver geinstalleerd.
De jongen die dat deed heeft mij ook geregistreerd voor up2date.
Dat werkt ook prima! (Het is wel vaak ERG druk waardoor je geen verbinding krijgt)
Ik heb gewoon de iso's gedownload van RH7.3
De jongen die dat deed heeft mij ook geregistreerd voor up2date.
Dat werkt ook prima! (Het is wel vaak ERG druk waardoor je geen verbinding krijgt)
Ik heb gewoon de iso's gedownload van RH7.3
Yep, RedHat heeft up2date. Als gewone thuisgebruiker krijg je een up2date account voor 1 systeem (desktop, server, whatever). Als je meer systemen hebt, of een hogere beschrikbaarheid voor up2date wilt, dan moet je betalen
Je kunt niet in een systeem meten zonder het systeem te beinvloeden.... (gevolg van de Heisenberg onzekerheidsrelatie)
Verwijderd
Dacht dat zo'n persoonlijk account maximaal een jaar geldig was en dat je dan alsnog moet betalen.
Nee hoor, alleen kun je dit dus maar met 1 systeem per account doen.Op maandag 03 juni 2002 13:52 schreef balou het volgende:
Dacht dat zo'n persoonlijk account maximaal een jaar geldig was en dat je dan alsnog moet betalen.
Onzin, ik heb zowel mijn werkstation als mijn server draaiende op RedHat 7.2
Ik betaal geen zier, en ik heb beide PC's geregistreerd bij Redhat.
Ik krijg dus regelmatig een mailtje dat 2 systemen weer een update moeten krijgen.
Je moet je wel even registreren, tja, maar dat kost niets..
Ik betaal geen zier, en ik heb beide PC's geregistreerd bij Redhat.
Ik krijg dus regelmatig een mailtje dat 2 systemen weer een update moeten krijgen.
Je moet je wel even registreren, tja, maar dat kost niets..
Je kan inderdaad maar 1 account tegelijk updaten, maar via rhn.redhat.com kan je instellen welk account geupdate mag worden via up2date
Dus bijvoorbeeld eerst je server updaten, daarna ff instellen dat je workstation je basic account is en dan kan je je workstation gewoon updaten, etc, etc, etc.
Dus bijvoorbeeld eerst je server updaten, daarna ff instellen dat je workstation je basic account is en dan kan je je workstation gewoon updaten, etc, etc, etc.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Nou ik ga kijken. Ik heb een machine met Plesk erop...
Dus wordt apart (plesk heeft namelijk het webserver gebeuren in gebruik, als ik deze ga veranderen klopt en loopt niks meer
)
Iig bedankt voor jullie antwoorden
Dus wordt apart (plesk heeft namelijk het webserver gebeuren in gebruik, als ik deze ga veranderen klopt en loopt niks meer
Iig bedankt voor jullie antwoorden
Pagina: 1