Toon posts:

Sniper-rifle in MOHAA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij vaak gebeurd in MOHAA is wanneer ik iemand raak met de sniper rifle zonder dat ik de zoom optie gebruik deze gewoon helemaal niets teweeg brengt. M.a.w. je schiet iemand in zijn borst en deze knalt jou rustig af.

Hebben meer mensen hier last van???

Verwijderd

Ja heb ik ook wel eens last van,gewoon iets vergeten die makers van MohAA.Ze verwachten dat je bijna alleen de zoom gebruikt,wat gebruikelijk is bij snipers.Op het hoofd richten heeft meer effect.

Verwijderd

Bij rtwc exact hetzelfde.

Verwijderd

Dit hebben ze waarschijnlijk express gedaan zodat nie iedereen gaat rushen ed met een sniper omdat ie zo sterkis maar dat de sniper zich ook als een sniper gedraagt (ik ben een sniper bij Tactical ops :) )

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10

Pubbert

random gestoord

Ja maar soms heb je ook iemand meteen dood door in zn voet te schieten..

tzit niet altijd mee... :)

je kunt gewoon het beste in iemand zn hoofd schieten als je de tijd hebt.. de allied sniper vind ik daarvoor het fijnst.. mede door de view die je hebt als je inzoomt

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 13:05 schreef Deurmat het volgende:
Dit hebben ze waarschijnlijk express gedaan zodat nie iedereen gaat rushen ed met een sniper omdat ie zo sterkis maar dat de sniper zich ook als een sniper gedraagt (ik ben een sniper bij Tactical ops :) )
of ze konden de counter-strike tactiek gebruiken... 1 ongezoomd schot met de awp/awm en je raakt jezelf bijna...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Op maandag 03 juni 2002 18:42 schreef PouwelZ het volgende:

[..]

of ze konden de counter-strike tactiek gebruiken... 1 ongezoomd schot met de awp/awm en je raakt jezelf bijna...
hehehe, zo kun je het ook zeggen ja :P

Verwijderd

euhm

hij schiet gewoon niet scherp! niet de richting van de crosshair!

probeer maar eens een andere sniper waar je achterstaat af te knallen zonder de zoom te gebruiken... lukt perfect!

heeeeeeeeel stil staan en dan richten :)
Pagina: 1