Toon posts:

[3210] Versie verhogen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He tweakertjes. Ik heb een Nokia 3210, een datakabel en een flashkabel, volledig arsenaal dus, maar de Nokia 3210 is maar een versie 5.01. De versie is nogal klote, want daar zitten maar 3 spelletjes ipv 5 in, maar nog het ergste, SMSen gaat zo traag. Ik heb al een keer geprobeerd software 6.00 erop te zetten, maar dan startie wel op, maar dan heeftie geen bereik. Kan ik toch 6.00 erop zetten of is dat totaal onmogelijk? Ik hoop dat jullie dit topicje niet sluiten, want het is geen unlock kwestie ofzo, want toen ik hem kocht met Dutchtone wassie al simlock vrij. Dus daar doe ik het niet voor ofzow.

Grtz.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat je dat toch bij een service center moet laten doen.

Want dat is dus altijd al zo dat als je naar een andere versie gaat dat je geen bereik meer heb.

Ik heb ook nergens nog een oplossing ervoor gevonden.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45
Op maandag 03 juni 2002 12:23 schreef BasjeBanaantje het volgende:
He tweakertjes. Ik heb een Nokia 3210, een datakabel en een flashkabel, volledig arsenaal dus, maar de Nokia 3210 is maar een versie 5.01. De versie is nogal klote, want daar zitten maar 3 spelletjes ipv 5 in, maar nog het ergste, SMSen gaat zo traag. Ik heb al een keer geprobeerd software 6.00 erop te zetten, maar dan startie wel op, maar dan heeftie geen bereik. Kan ik toch 6.00 erop zetten of is dat totaal onmogelijk? Ik hoop dat jullie dit topicje niet sluiten, want het is geen unlock kwestie ofzo, want toen ik hem kocht met Dutchtone wassie al simlock vrij. Dus daar doe ik het niet voor ofzow.

Grtz.
Die 2 extra spelletjes moet je zichtbaar maken in eht nmenu met het programma Nokia Tool, daar hoef je je tel neit voor te flashen hoor.

Verwijderd

Denk dat onderstaand probleem wel een beetje overeen komt met jouw probleem:

http://www.salesplaza.nl/forum/index.php?board=15;action=display;threadid=3983

Nokia tools kun je hier downloaden:
http://www.salesplaza.nl/downloads/

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 13:40 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Die 2 extra spelletjes moet je zichtbaar maken in eht nmenu met het programma Nokia Tool, daar hoef je je tel neit voor te flashen hoor.
dat kan alleen met versie 5.31 en hoger.