🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
ja, maar ik ben toch lid van de DPC, hoe kan dit dan?
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
Kijk eens bij de stats van d.net naar de leden van DPC en kijk hier eens hoeveel je binnen DPC gestegen bent.
Vergelijk dat nu eens met de top 15 stijgers binnen DPC en je hebt hopenlijk je antwoord.
Aan het begin is stijgen binnen d.net niet moeilijk, bijna iedereen die net begint vliegt omhoog maar het gaat nu om binnen DPC en daar zitten wel wat voorwaarden aan vast.
Vergelijk dat nu eens met de top 15 stijgers binnen DPC en je hebt hopenlijk je antwoord.
Aan het begin is stijgen binnen d.net niet moeilijk, bijna iedereen die net begint vliegt omhoog maar het gaat nu om binnen DPC en daar zitten wel wat voorwaarden aan vast.
Verwijderd
de snelle stijgers die je op dnet ziet gaat tussen alle mensen die meedoen de 15 snelste stijgers gat alleen tussen dpc leden 
edit\ alweer te laat:(:?\edit
edit\ alweer te laat:(:?\edit
dus, hoe vaker en hoger je in de top 15 staat, hoe sneller je er niet meer in komt?
One's never alone with a rubber duck.
gewoon een heel klein beetje flushen en de dag daarna zoveel mogelijk, moet je is zien hoe hard je dan stijgt. ik snap echt niet wat het probleem is met die snelste stijgers.
het wordt gewoon vergeleken met de dag ervoor. opzich vind ik het ook heel erg overbodig omdat je er eigenlijk nix aan hebt.
het wordt gewoon vergeleken met de dag ervoor. opzich vind ik het ook heel erg overbodig omdat je er eigenlijk nix aan hebt.
heren, ik ben gisteren met 62190 gestegen, waarom sta ik er niet bij?
heren, ik ben gisteren met 62190 gestegen, waarom sta ik er niet bij?
DPC heeft niet eens zoveel gebruikers!!
DPC heeft niet eens zoveel gebruikers!!
nee, dan zal wel het over de gehele distributed.net gaan, maar sowieso ben ik al aardig op weg. 2 dual pIII servers op school, Duron700 en AMD K6-2 500 thuis. mwwaaahhh... mag niet klagen!
Pagina: 1