heeft iemand ervaring met gevorderden cursussen voor max4 of viz4. Mijn baas heeft geld teveel en dus mag ik op cursus, maar alles wat ik tegenkom aan cursussen beheers ik zo ongeveer al...
ff titel verduidelijkt
Verwijderd
Ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik denk dat je voor een gevorderden cursus naar 't buitenland moet kijken.
Er zijn veel opleidingen die wel 3d workshops geven, wellicht dat je met genoeg geld er eentje in "pseudo deeltijd" kan volgen?
|{ brrr }] |
Verwijderd
Mijn ervaringen met cad/cam cursussen (wat toch wel een beetje dezelfde richting ingaat) is dat bij gevorderde curssusen vaak niets meer te leren is, en dat wanneer je met moeilijke vragen aankomt de docenten meer moeite hebben met een goed antwoord hierop te vinden, dan dat je zelf zou hebben als je logisch nadenkt.
Cursussen zijn vaak maar op theorie gebaseerd, wanneer je in de praktijk veel met een pakket werkt overstijg je binnen de kortste keren al het niveau van de meeste theorie lessen.
Maar als je baas toch dit geld wilt uitgeven: eten tussen de middag is altijd goed bij cursussen
.
Cursussen zijn vaak maar op theorie gebaseerd, wanneer je in de praktijk veel met een pakket werkt overstijg je binnen de kortste keren al het niveau van de meeste theorie lessen.
Maar als je baas toch dit geld wilt uitgeven: eten tussen de middag is altijd goed bij cursussen
ik geloof dat ze bij http://www.3dbuzz.com wel een ladinkje trainingen hebben staan. Is wel allemaal US geloof ik, dus kan je baas gelijk extra veel geld uitgeven
Only dead fish go with the flow
Pagina: 1