Goed Dreamweaver MX boek?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• TheDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Ik ben op zoek naar een goed boek voor Dreamweaver MX (voor de wat gevorderde gebruiker, nederlands- of engelstalig).

Ik ben d'r een aantal tegengekomen; DWMX in 24 hours, DWMX in 21 days, DWMX Unleashed, DWMX Missing Manual, enz.enz.

Heeft iemand misschien al tips ofzo?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

tja, kijk op amazon.com naar de recensies van de boeken? Werkt altijd.

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ja.. of doe die deur naar buiten eens open en probeer een boekhandel te vinden waar je omringt door echte mensen op zoek kan gaan naar een boek. Om vervolgens in NL veel te veel te betalen voor het gemiddelde boek, dus zeg ik op mijn beurt, alleen kijken, niet kopen. Laat die uitzuigers het ff voelen.

Komt er waarschijnlijk binnenkort een hoofd-boekenwurm die gaat vertellen dat de verkoop van boeken is afgenomen en dat dat komt omdat mensen boeken met een computer kopieeren en dat het met de prijs van de boeken niets te maken heeft.

Zeg maar, de Hans van Breukhoven van de boeken >:)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Volgens mij zijn er in NL nog geen MX boeken te koop, en zeker niet in het nederlands volgens mij.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik zie zelf ook bij amazon nog steeds not yet published staat. Dus ik denk dat hier nog niemand een boek heeft. Doe als OzBoz zegt en ga naar de boekenhandel om een beetje te 133ch3n.

Dit topic is gesloten.