Prometeia cooled P4 2,4B@3,15 Ghz, Abit IT7MAX2 v2.0, Corsair 3500C2 512 mb, 2x WD800JB RAID 0 striping
Misschien is dat ook de reden dat wanadoo (cable) niet controleerd. Ze adverteren namelijk met: 24 uur online voor een voordelig tarief.
Dus moet je die 24 uur natuurlijk ook kunnen downloaden !!!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zonder downloaden kan je ook 24/7 online zijn hoorOp maandag 03 juni 2002 12:14 schreef ZeRoC00L het volgende:
Misschien is dat ook de reden dat wanadoo (cable) niet controleerd. Ze adverteren namelijk met: 24 uur online voor een voordelig tarief.
Ey!! Macarena \o/
Het lijkt mij sterk als jij 24/7 met 50kb/s loopt te leechen.
Ik denk dat je toch max de helft kan halen als je toch echt veel download...
en als je normaal doet een 3e ervan.
Wat dus neerkomt op een gig of 30 - 40 per maand omdat je ook niet altijd volledig met 50kb/s kan downe. Dit betekent ook weer dat je wel rond de fair use polici zit.
Ik denk dat je toch max de helft kan halen als je toch echt veel download...
en als je normaal doet een 3e ervan.
Wat dus neerkomt op een gig of 30 - 40 per maand omdat je ook niet altijd volledig met 50kb/s kan downe. Dit betekent ook weer dat je wel rond de fair use polici zit.
Verwijderd
Fair Use Policy slaat volgens mijn meer op dat je geen andere hinder.
Dus als er geen klachten uit de buurt komen zullen ze het ook niet erg vinden dat je die 130gig neerhaald.
Dus als er geen klachten uit de buurt komen zullen ze het ook niet erg vinden dat je die 130gig neerhaald.
24/7 online zijn betekent niet per definitie: 24/7 met de volle bandbreedte downloaden.
fair use policy is gebaseerd op normaal gebruik en daar een flinke dot bovenop doen. Mensen die daar boven zitten zijn de hardcore users. Die moeten maar een duurder abbo nemen vind ik.
Normaal gebruik is een uurtje per dag en zo nu en dan een filmpje, een spelletje of wat muziek te downloaden. Dan kom je echt niet aan de 30gig per maand.
fair use policy is gebaseerd op normaal gebruik en daar een flinke dot bovenop doen. Mensen die daar boven zitten zijn de hardcore users. Die moeten maar een duurder abbo nemen vind ik.
Normaal gebruik is een uurtje per dag en zo nu en dan een filmpje, een spelletje of wat muziek te downloaden. Dan kom je echt niet aan de 30gig per maand.
Dit dus.
Verwijderd
ff miereneukenOp maandag 03 juni 2002 12:17 schreef RaZ het volgende:
[..]
Zonder downloaden kan je ook 24/7 online zijn hoorZal wanadoo vast een veel betere idee vinden als gebruikers dat doen
Volgens mij is t niet mogelijk om 24 u/pd online te zijn zonder iets te downloaden
Verwijderd
lijkt me beetje onlogisch om 24/7 te gaan downloaden ten eerste
-wat???
-waarom???
-en wat moet je ermee???
beetje zinloos dit
-wat???
-waarom???
-en wat moet je ermee???
beetje zinloos dit
Pagina: 1