Toon posts:

GTA3: Midtown Madness cheat/hack/patch...?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vreemde vraag, zul je denken, maar wat ik bedoel is dit:

Is er ook een cheat, hack, patch of wat dan ook, die GTA3 'verandert' in een soortement van Midtown Madness kloon? Dus zonder gore, bloed, dode voetgangers, hoeren, wapens, etc. In feite: alles eruit wat het spel voor iedereen zo leuk maakt. :)

Het geval is: mijn kids zijn stapel op Midtown Madness 2, en dan wel de cruise mode: ze kunnen ik weet niet hoe lang gewoon rondrijden.
In GTA3 is alles STUKKEN mooier en je kan daar niet alleen rondrijden: je kunt zelfs uitstappen en zo! Dat is echt 'a dream come true' voor hun!

Maar... ik wil hun tere kinderzieltjes niet blootstellen aan al dat geweld en zo... :7

Ik zal wel iets onmogelijks vragen (en waarschijnlijk voor een boel van jullie ook iets ondenkbaars... :)), maar wie niet waagt, wie niet wint...

Verwijderd

Wee ik ben de eerste die kan zeggen alweer een nutteloze gta3 topic kijk ff in het main topic en in de andere en stel je vraag daar ( ik denk trouwens van nie )

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op maandag 03 juni 2002 11:45 schreef Deurmat het volgende:
Wee ik ben de eerste die kan zeggen alweer een nutteloze gta3 topic kijk ff in het main topic en in de andere en stel je vraag daar ( ik denk trouwens van nie )
Wees er trots op dat je de eerste bent. :)

Maar ik denk dat je in het grote GTA3 topic niet zo snel antwoord zult krijgen op zo'n vraag.

Verwijderd

Ik vind dit toch niet echt in het andere topic passen, maargoed :)

Volgens mij is er niet zoiets, en ik ben bang dat ook nieman de moeite gaat nemen zoiets te maken

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 11:47 schreef urf het volgende:

[..]

Wees er trots op dat je de eerste bent. :)

Maar ik denk dat je in het grote GTA3 topic niet zo snel antwoord zult krijgen op zo'n vraag.
nee ok maar aangezien ze dit ook al tegen de andere 3452342 topics hebben gezegd en ze deze ook wel zullen sluiten denk ik ik zeg het maar :P trouwens ik heb vroeger ook nog mm2 online gespeeld toen stond ik bekend als speedo :P maar als er zoiets is zeg het ook ff tegen mij want buurjongetje wil het ook wel doen maar hijs 9

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Ehh, je moet toch onderhand weten dat hier een GROOT topic voor is?

Of hebben we die FAQ voor Jan Lul zitten maken :? |:(

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-01 21:02

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

misschien is driver 2 iets kun je ook uitstappen enzo

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
Ehh, je moet toch onderhand weten dat hier een GROOT topic voor is?

Of hebben we die FAQ voor Jan Lul zitten maken :? |:(
Het woord GROOT kan ik niet vinden in de FAQ... Waar staat dat? :)

Maar eh... ik wil hier geen discussie starten over het feit dat ik het een domme regel vind dat je (schijnbaar) geen vragen mag stellen over een spel zodra er een GROOT topic over is: GROTE topics zijn nutteloos om info in te vinden zolang de Search functie niet subpagina's als resultaat kan laten zien... Er is toch geen gek die voor het eerst een vraagje over bijvoorbeeld FS 2002 wil stellen, maar dan eerst toch maar even 26 delen gaat doorploegen om te zien of die vraag misschien eerder gesteld is...? Maar zoals ik al zei: daar wil (en mag) ik het hier niet over hebben... :+

In ieder geval: ik vond deze vraag zelf eigenlijk ook niet echt passen in dat grote topic... Het gaat wel over GTA3 maar ook eigenlijk weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Op maandag 03 juni 2002 12:13 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Het woord GROOT kan ik niet vinden in de FAQ... Waar staat dat? :)

Maar eh... ik wil hier geen discussie starten over het feit dat ik het een domme regel vind dat je (schijnbaar) geen vragen mag stellen over een spel zodra er een GROOT topic over is: GROTE topics zijn nutteloos om info in te vinden zolang de Search functie niet subpagina's als resultaat kan laten zien... Er is toch geen gek die voor het eerst een vraagje over bijvoorbeeld FS 2002 wil stellen, maar dan eerst toch maar even 26 delen gaat doorploegen om te zien of die vraag misschien eerder gesteld is...? Maar zoals ik al zei: daar wil (en mag) ik het hier niet over hebben... :+

In ieder geval: ik vond deze vraag zelf eigenlijk ook niet echt passen in dat grote topic... Het gaat wel over GTA3 maar ook eigenlijk weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel...
Nee, tuurlijk kun je niet 26 pagina's doorspitten als je een vraag hebt over GTA3, daarom hebben we die FAQ ook aangemaakt... Misschien dat een van jullie zo creatief wil zijn om ook een FAQ voor FS2002 te maken, maar dat weet ik niet.

Feit is gewoon dat als je een vraag over GTA3 hebt (wat jij dus duidelijk hebt, je wil het spel een soort van 'Lite' versie geven), dan kun je dat gerust in het grote GTA3 topic plaatsen.

Wat nou als iedereen een verschillende vraag, zoals jij, over GTA3 heeft, dan krijg je 20 topics op een dag erbij, en kun je haast door de bomen het bos niet meer zien.

Verwijderd

Als jullie die discussie nou eens voeren via ICQ en me dan de resultaten even laten weten? Of via IRQ ofzo :+ Uit de UserPoll is nl. gebleken dat de meeste (71% was hem zo uit mijn hoofd) de topics samengevoegd wil zien ondanks dat een groot gedeelte van dat percentage dit geen goede methode vind. De methode met losse topics vind men nl. nog slechter ;)

hellogoodbye: svp toch even in de andere topics kijken en indien nodig in deel 7 dit vragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.