Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
dit kan inderdaad, dit soort merken (hp, pb, dell, compaq etc gebruiken vaak aangepaste componenten.
in de dell van mijn broertje zit een p2 300 zonder fan.
in de dell van mijn broertje zit een p2 300 zonder fan.
Die heb ik inderdaad ook wel eens gezien. Vaak zit er dan een WAANZINNIG groot koellichaam (heatsink) op. Meestal is er ook een fan in de buurt die wat lucht langs de heatsnik blaast.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
mijn ouders hebben ook een compaq cel333 daar zit een super grote hestsink op , is echt belachelijk
Dat kan!
Er staan hier op kantoor een heleboel Fujitsu PII-400's waar geen propeller op de CPU zit. Ook de fan van de voeding draait niet!! Wél zit er een 10cm ventilator voorin de kast die lucht richting de CPU heatsink blaast en de lucht verlaat de kast dan door de voeding-unit. Mooi stil apparaat overigens.
Er staan hier op kantoor een heleboel Fujitsu PII-400's waar geen propeller op de CPU zit. Ook de fan van de voeding draait niet!! Wél zit er een 10cm ventilator voorin de kast die lucht richting de CPU heatsink blaast en de lucht verlaat de kast dan door de voeding-unit. Mooi stil apparaat overigens.
Deze tekst niet lezen !
Inderdaad zeer grote heatsink, dus niet zo ongewoon. Gelukkig, ik had niet graag zoŽn nietswetende compaq helpdesk vent aan de telefoon gehad om te vragen of dit wel goed was.
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Ik haalde laatst ook mijn compaq open (die klote voeding zit er heel irri voor!) en toen zag ik ook alleen maar een heatsink erop zitten...
Maar dat blijkt dus genoeg te zijn voor die PII 300....
Maar dat blijkt dus genoeg te zijn voor die PII 300....
Don't You stare there, Operate!
Tja, niet zo onmogelijk als het lijkt. Mijn Celly 400 draaide zonder actieve koeling ook op 500MHz. Dat kwam omdat ik de koeler nog niet had vastgeschroefd en op mijn voeding had gezet, daar was hij een keer afgevallen en toen ik hem een week later vast wilde schroeven lag hij dus onderin. Oh ja, ik heb inderdaad een achterlijk groot koelblok, ik kan maar 2 van de 3 geheugenbanken gebruiken van mijn BE6 rev1
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Beter ja, als hij met dat mega koelblok zonder fans al overklokt kan worden laat staan met 2 fans erop! 
Lekker goedkope superheatsink!
Lekker goedkope superheatsink!
Pagina: 1