duhhhhhhhhhhhhhhhhh
niet alle writers zijn toch even goed? Of wou je zeggen dat ik daar kan aflezen welke writer goed is?
niet alle writers zijn toch even goed? Of wou je zeggen dat ik daar kan aflezen welke writer goed is?
Ik ken een aantal merken die niet bij voorbaat echt heel bagger zijn 
Bijvoorbeeld:
Plextor, Philips, HP, Ricoh
Welk merk en model maakt niet uit. Je betaalt dan gewoon meer voor een duurder model met hogere snelheid.
Zelf heb ik eerst een Ricoh gehad. Nu een Philips. Beide doen het nu prima, dus ik kan ook "dual-toasten"
Bijvoorbeeld:
Plextor, Philips, HP, Ricoh
Welk merk en model maakt niet uit. Je betaalt dan gewoon meer voor een duurder model met hogere snelheid.
Zelf heb ik eerst een Ricoh gehad. Nu een Philips. Beide doen het nu prima, dus ik kan ook "dual-toasten"
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 13:18 schreef GarBaGe het volgende:
Bijvoorbeeld:
Plextor, Philips, HP, Ricoh[/quote]Philips en HP zijn nou juist merken waarvan ik ervaring heb dat deze bij vrienden al errug snel opgaven. k#@#e dingen dus!
Maar, er zijn vast ook modellen die dat iig niet hebben....of van een andere fabriek ofzo.
Ik heb zelf een 4x4x24 van LG gekocht bij
Intercom Mailorder voor 400gld en die doet het nog steeds prachtig. Dus misschien is LG een aanrader?
Bijvoorbeeld:
Plextor, Philips, HP, Ricoh[/quote]Philips en HP zijn nou juist merken waarvan ik ervaring heb dat deze bij vrienden al errug snel opgaven. k#@#e dingen dus!
Maar, er zijn vast ook modellen die dat iig niet hebben....of van een andere fabriek ofzo.
Intercom Mailorder voor 400gld en die doet het nog steeds prachtig. Dus misschien is LG een aanrader?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
heeft Plextor nou nog geen 8 speed budget IDE BURNPROOF drive voor rond de 400 piek. dan zouden ze echt veel mee scoren. 700 piek vinden mensen net iets te duur en als ze op 8x speed kunnen bakken vinden ze dat best ok. Dat samen met IDE en een BURNPROOF zou een goedkope drive maken aangezien een 2MB buffer genoeg is en er dus geen grote buffers in hoeven. Dat zou rulen! Kom op Plextor!
HP en Philips klinkt ook niet heel goed in m'n oren..... ik zal is kijken voor die LG dingen.
Sony Crx140 kwam ergens in Chip of PCwelt of een ander duits pc blad als beste uit de bus van 8x4x fikkers. (Nee, dat is niet Fickers in het Duits
)
Ikke = Ricoh MP7040 opgevoerd naar 7060 8-D en dat is ook een "schoen fikkertje".
Ikke = Ricoh MP7040 opgevoerd naar 7060 8-D en dat is ook een "schoen fikkertje".
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
"Philips en HP zijn nou juist merken waarvan ik ervaring heb dat deze bij vrienden al errug snel opgaven. k#@#e dingen dus!
Intercom Mailorder voor 400gld en die doet het nog steeds prachtig. Dus misschien is LG een aanrader?"
Je hebt een LG gekocht haha, heb je weleens een HP opengeschroefd??? (Dat vond jij toch KL#te branders?) Dat is ook een LG of een SONY.
'k heb zelf ook een LG, wel een goeie, maar dus ook gewoon een Kl#te HP (Tenminste dat zeg jij, dat ze kl#te zijn!
Intercom Mailorder voor 400gld en die doet het nog steeds prachtig. Dus misschien is LG een aanrader?"
Je hebt een LG gekocht haha, heb je weleens een HP opengeschroefd??? (Dat vond jij toch KL#te branders?) Dat is ook een LG of een SONY.
'k heb zelf ook een LG, wel een goeie, maar dus ook gewoon een Kl#te HP (Tenminste dat zeg jij, dat ze kl#te zijn!
20*350ZO45°
hp is gewoon K*T ik werk zelf in een computerzaak en daar hebben we ook hp-branders verkocht. De mensen die meer dan normaal cd's branden die zijn de lul oftewel, na een half jaar kwamen ze weer terug met die krengen en wilden ze een andere. Met philips is het minder maar dan is ook niet je van het...
Wij verkopen alleen nog onder protest die hp branders. (dwz. geen garantie van ons:))
oja, als die branders van hp (qua binnenwerk) het zelfde zijn als die van sony, waarom gaan die dan niet na een half jaar kapot???
Wij verkopen alleen nog onder protest die hp branders. (dwz. geen garantie van ons:))
oja, als die branders van hp (qua binnenwerk) het zelfde zijn als die van sony, waarom gaan die dan niet na een half jaar kapot???
Pak je rust!
ff tegen-commentaar daar weer op:
Ik vrees dat je daar niet helemaal gelijk in hebt. LG maakt idd niet zelf zijn branders en het model van mij is dus ook eigenlijk een Acer geloof ik. Maar dit geld ook voor HP die iig bij hun 2x branders hetzelfde binnenwerk gebruikten als de Philips 2x.
Ik vrees dat je daar niet helemaal gelijk in hebt. LG maakt idd niet zelf zijn branders en het model van mij is dus ook eigenlijk een Acer geloof ik. Maar dit geld ook voor HP die iig bij hun 2x branders hetzelfde binnenwerk gebruikten als de Philips 2x.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik denk dat 't ook een beetje een gevoelskwestie is van iedereen! Nu koopt iedereen een Plextor, en over een half jaar heeft iedereen gezeik met de Plextor omdat Plextor de grote vraag niet aangesleept kon krijgen. (Dit is mogelijk, zomaar een voorbeeldje).
Ik ben echt een superbrander, met een goedkope LG van 450,-. Ik brandt veel te veel dan waarvoor ie eigenlijk de bedoeling is, en ik heb er nooit last van.
Ligt het misschien niet aan mij? (Deurtje altijd sluiten met het knopje (niet duwen), alle cd's behalve cd's uit verpakking schoonmaken met speciaal doekje, pc regelmatig uit elkaar halen en stofvrij maken) Ik denk dat dit al een eind van je probs oplost, want stof is dus echt super-slecht!!!!
Ik ben echt een superbrander, met een goedkope LG van 450,-. Ik brandt veel te veel dan waarvoor ie eigenlijk de bedoeling is, en ik heb er nooit last van.
Ligt het misschien niet aan mij? (Deurtje altijd sluiten met het knopje (niet duwen), alle cd's behalve cd's uit verpakking schoonmaken met speciaal doekje, pc regelmatig uit elkaar halen en stofvrij maken) Ik denk dat dit al een eind van je probs oplost, want stof is dus echt super-slecht!!!!
20*350ZO45°
Nou jullie maken me het echt allemaal veel duidelijker 
wat dachten jullie hiervan?
NEC CDRW NR7500 8x4x32 FL 398,-
Mitsumi 4x4x24 (OEM) FL 375,-
Philips 8x4x32x (IDE, OEM) FL 349,-
wat dachten jullie hiervan?
NEC CDRW NR7500 8x4x32 FL 398,-
Mitsumi 4x4x24 (OEM) FL 375,-
Philips 8x4x32x (IDE, OEM) FL 349,-
Pagina: 1