Gisteren heb ik mijn computer met compaq tft 5030 scherm aan laten staan tijdens het downloaden. Zelf ben ik toen even weg gegaan. Toen ik terugkwam was mijn scherm zwart geworden. (Alle pixels zijn uit, net alsof mijn scherm uit staat.) Als ik mijn computer opnieuw opstart, gaat mijn monitor lampje eerst oranje knipperen en gaat vervolgens groen branden. Hij krijgt dus wel een signaal, maar het scherm blijft zwart. Na het aansluiten van een andere monitor, had ik wel beeld. Op de één of andere manier ontvangt mijn tft dus wel een signaal van de computer, maar geeft niks weer.
Is dit een bekend probleem? Als iemand dit vaker gehad heeft, weet hij dan ook de oorzaak? Is er misschien een éénvoudige oplossing, draadje, zekering doorgebrand of zo? Ik heb geen garantie meer en ik weet uit ervaring dat je bij een winkel gelijk een bak met geld betaal, alleen al voor het onderzoeken.
Is dit een bekend probleem? Als iemand dit vaker gehad heeft, weet hij dan ook de oorzaak? Is er misschien een éénvoudige oplossing, draadje, zekering doorgebrand of zo? Ik heb geen garantie meer en ik weet uit ervaring dat je bij een winkel gelijk een bak met geld betaal, alleen al voor het onderzoeken.