Toon posts:

[bluetooth] Nokia 6310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een 3com wireless Bluetooth adapter (USB) gaat dit werken met een Nokia 6310 ...?? Kan ik dit gaan gebruiken in plaats van een datakabel? (dlr3)

Ik wil namelijk graag mijn outlook (outlook 2000, w2k) gaan syncen met mn telefoon.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:02

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Het gene wat je wilt, moet wel gaan lukken, aangezien Nokia Data Suite verbindingen via Bluetooth ondersteund. Je moet alleen geen LogoManager oid gaan gebruiken, want die ondersteund net géén Bluetooth. Zit er hopelijk wel snel aan te komen :9~

[EDIT]
Connectivity

Infrared connection
Serial Cable DLR-3P available as an accessory
Bluetooth Connectivity Card DTL-4

NOTE: The infrared connection is available for Windows 95/98, Windows ME, and Windows 2000. The Bluetooth connection is available for Windows 98, Windows ME, and Windows 2000.
Bron: http://www.nokia.com/phones/productsupport/6310/downloads.html (daar kan je ook de Datasuite downloaden)
[/EDIT

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Dank u voor de snelle reactie ... :)

edit:
Heeft er al iemand ervaring mee? Mocht er iemand zijn die het werkend heeft (of juist niet) kan die dan zijn ervaringen hier neerzetten??

Verwijderd

Topicstarter
k geef m toch nog even een schopje ... als niemand hier bezwaar tegen heeft tenminste!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09
kun je niet beter strax jouw ervaringen hier neer zetten ? >:) want ik heb ook een nokia 6310 en ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat goed werkt. zijn die 3Com kaarten ook in dat laptop formaat kaartjes te krijgen ? want ik koop binnenkort een laptop en ik was benieuwd of je dan via BT een internetverbinding tot stand kan brengen, en duz je infrarood links laten liggen. lijkt me wel makkelijk, gewoon je telefoon in je zak laten zitten ipv dat ding helemaal goed voor dat IR oogje te mikken en dan gewoon je mail kunnen checken :)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Topicstarter
Dat 3com geval is er in 2 formaten: pcmcia en usb! Dus hij kan voor een laptop gebruikt worden ... Ik vroeg het me af of het werkte want 150 EURO voor iets waar ik niet van weet of het werkt vind ik redelijk veel ;)

Er zijn volgens mij als je het over pcmcia kaartjes hebt meerdere merken die dit leveren ...!!
Pagina: 1