[XBOX] DivX op XBOX :)

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35
Jawel, het is mogelijk.
Yes you heard right. DIVX players were known to be in the works when suddenly an early version appeared, written by d7o3g4q from the Xboxhacker.net BBS. The first version was not bootable on our Xbox but we got an updated version this morning and this one boots fine on our Xtender chipped Xbox.

The player is not yet finished, but it shows that the Xbox is perfectly capable of playing back DIVX movies and that full-feature DIVX players will be out very soon. The current limitations are no sound, the video runs too fast, and is garbled after looping.
bron : Lik-sang

Hier kan je de sourcecode vinden.

What a fine day for Science! | Specs

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

er is toch een GROOT Xbox topic??

-edit-

hier is ie [topic=485929/1/25]

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Nou nou.. zal denk ik ook niet zo heel lang meer duren en je kan die dingen perfect draaien. Ti's toch wat. :)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Geinig :Y)

Maar als ik een standalone divx speler zou willen ga ik liever zelf knutselen... da's veel vetter :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 03 juni 2002 09:44 schreef Marv het volgende:

Maar als ik een standalone divx speler zou willen ga ik liever zelf knutselen... da's veel vetter :P
Als die Xbox er toch staat,.....

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 09:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Dit gaat zeker alleen werken als je hem ook 'Ge-Chip-tunned' hebt?

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 03 juni 2002 09:45 schreef CV_SmileY het volgende:
yep

• Harmsen
Op maandag 03 juni 2002 09:45 schreef CV_SmileY het volgende:
Das wel jammer ja,
maar als een divx player kan, dan is een mp3 speler ook heel erg dichtbij, en een SVCD speler :)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:59
Wordt steeds interessanter om een XBOX aan te schaffen. Kan nu al wel DivX via TV out (R8500) bekijken, maar aangezien dat niet altijd even handig is (PC staat op andere kamer, switchen naar TV-out kost tijd (resoluties aanpassen etc)), zou het ideaal zijn om een (goedkope) divx player naast de TV te hebben staan.

Wat kost dat chippen van een Xbox eigenlijk ?

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op maandag 03 juni 2002 09:52 schreef sverzijl het volgende:
Wordt steeds interessanter om een XBOX aan te schaffen. Kan nu al wel DivX via TV out (R8500) bekijken, maar aangezien dat niet altijd even handig is (PC staat op andere kamer, switchen naar TV-out kost tijd (resoluties aanpassen etc)), zou het ideaal zijn om een (goedkope) divx player naast de TV te hebben staan.

Wat kost dat chippen van een Xbox eigenlijk ?
Ik zou er nog even mee wachten,...er gebeurt veel in Xbox-modchip-land,...

Prijzen zitten tussen de € 40 en € 90. Je moet dan nog wel zelf de soldeerbout ter hand nemen,....

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Denkt iedereen er even aan dat er een 733MHz chip in de XBOX zit?

Mijn P3-800 heeft moeite met DivX5 in de allerhoogste kwaliteit. De oude films zullen het prima doen hoor, maar als DivX5 een beetje gangbaar wordt lijkt het ding me te traag.

Siditamentis astuentis pactum.

• OMX2000
  • Laatst online: 20:31

OMX2000

By any means necessary...

Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef Varienaja het volgende:

Mijn P3-800 heeft moeite met DivX5 in de allerhoogste kwaliteit. De oude films zullen het prima doen hoor, maar als DivX5 een beetje gangbaar wordt lijkt het ding me te traag.
Dat ligt er dus aan welke directshow filter je gebruikt. En de laatste DIvX 5 serie is al een stuk snellen... Maar ik hoop dat ze ook ondersteuning van Xvid inbouwen, die is ook relatief snel tijdens afspelen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Op maandag 03 juni 2002 10:44 schreef Varienaja het volgende:

Allerhoogste kwaliteit is denk ik best overbodig als je hem op je TV gaat aansluiten...

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:44 schreef Marv het volgende:

Xbox is goedkoper, voor 299 pleuro bouw jij geen PC

Verwijderd

Ik begin de xbox meer als een goedkope pc te beschouwen. Dadelijk kan je er ook nog op internet en printen en scannen en dan heb je een pc. Het is maar wat je een console noemt. Nouja ik heb al een pc(zelfs sneller als de xbox) dus ik hoef em nog niet.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ti's in feite toch een omgebouwde pc??? :) en ja er komt vast wel een programma op waarmee je kan typen enz.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 03 juni 2002 09:45 schreef Yoda het volgende:

[..]

Als die Xbox er toch staat,.....
Klopt :)
Op maandag 03 juni 2002 11:07 schreef CybErvee het volgende:

[..]

Xbox is goedkoper, voor 299 pleuro bouw jij geen PC
Zeg ik dat het goedkoper is dan? Nee.. tis leuker. :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Met dien verstande dat MS in tegenstelling tot Sony er zelf geen PC van aan het maken is, dat doen de gebruikers.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Das wel leuk ja.
Alleen jammer dat hij dan ook gechipped moet worden :(
Dan zou hij het bij mij dus nooit doen (als ik al een XboX had), aangezien ik niet van chipmodden houd.
Doe het namelijk ook niet op m'n PS2

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 11:16

Pubbert

random gestoord

kan dit nou met of zonder modchip?

en met linux erop moet het toch zowieso lukken?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21
probleem is dat de xbox al n cd-r's waarschijnlijk niet eens kan lezen, dus moet je alles opnieuw branden dus helaas niet de moeite waard

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Op maandag 03 juni 2002 11:12 schreef FLiP.m0 het volgende:
Ik begin de xbox meer als een goedkope pc te beschouwen. Dadelijk kan je er ook nog op internet en printen en scannen en dan heb je een pc. Het is maar wat je een console noemt. Nouja ik heb al een pc(zelfs sneller als de xbox) dus ik hoef em nog niet.
scannen en printen dan betwijfel ik hoor
er komt ook geen browser voor ofzo (niet officieel in iedergeval) dus printen en scannen?? lijkt me vrij stug..

en JA een beetje PC is beter 'qua hardware'.
let op dat laatste want daar GAAT het nou juist om..
koop jij een pc game in de winkel is dat ding op weet ik veel hoeveel verschillende soorten videokaarten, moederborden, geluidskaarten, processors en andere shit getest..
Koop een Xbox en de xbox spellen zijn GEMAAKT voor DIE hardware.. zo kunnen de makers het uiterste uit de hardware halen omdat ze niet moeilijk hoeven te doen dat het op andere hardware OOK goed moet werken..
Ze kunnen er uit halen wat er in zit.. en DAAROM zijn die gameconsoles zo goed..
Daarom loopt het soepel en zijn de effecten precies zoals ze bedoeld zijn.

Dus dan kan je wel een betere pc hebben (heb ik ook) maar het uiterste uit je hardware halen met een game gaat waarschijnlijk niet gebeuren (de geforce KAN zoooo veel maar niet iedereen heeft een geforce dus een maker kan zich niet puur op die geforce chipset storten).

Geldt overigens niet alleen voor de xbox natuurlijk, is zo met alle game consoles

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op maandag 03 juni 2002 09:49 schreef Huntor het volgende:

[..]

Das wel jammer ja,
maar als een divx player kan, dan is een mp3 speler ook heel erg dichtbij, en een SVCD speler :)
ik kan (s)vcd's toch echt in onze loewe dvd home speler afspelen hoor :{
edit: en mp3 cd's ook

• xzenor

xzenor

Op maandag 03 juni 2002 14:40 schreef Snowdog het volgende:
probleem is dat de xbox al n cd-r's waarschijnlijk niet eens kan lezen, dus moet je alles opnieuw branden dus helaas niet de moeite waard
ik heb ergens gelezen dattie wel de cdrw kan lezen (schijn je dan mp3's mee af te kunnen spelen op je xbox).
maar dat heb ik alleen ergens gelezen!
Ik zou daar best iets van een bevestiging op willen (of dat het juist 'niet' waar is)

Verwijderd

~ duh....
denk dat DivX overbodig gaat worden naarmate DVD-r(w) discs en recorders goedkoper worden

zelf denk ik dat dit binnen 1 jaar gebeurt

DivX is vegeleken met DVD gewoon baggerkwaliteit en de rips zijn niet altijd van superniveau ..

om nou zoveel moeite te doen om een DivX decoder in een modchippie te zetten is gewoon dom.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 15:04 schreef possamai het volgende:

[..]

scannen en printen dan betwijfel ik hoor
er komt ook geen browser voor ofzo (niet officieel in iedergeval) dus printen en scannen?? lijkt me vrij stug..

en JA een beetje PC is beter 'qua hardware'.
let op dat laatste want daar GAAT het nou juist om..
koop jij een pc game in de winkel is dat ding op weet ik veel hoeveel verschillende soorten videokaarten, moederborden, geluidskaarten, processors en andere shit getest..
Koop een Xbox en de xbox spellen zijn GEMAAKT voor DIE hardware.. zo kunnen de makers het uiterste uit de hardware halen omdat ze niet moeilijk hoeven te doen dat het op andere hardware OOK goed moet werken..
Ze kunnen er uit halen wat er in zit.. en DAAROM zijn die gameconsoles zo goed..
Daarom loopt het soepel en zijn de effecten precies zoals ze bedoeld zijn.

Dus dan kan je wel een betere pc hebben (heb ik ook) maar het uiterste uit je hardware halen met een game gaat waarschijnlijk niet gebeuren (de geforce KAN zoooo veel maar niet iedereen heeft een geforce dus een maker kan zich niet puur op die geforce chipset storten).

Geldt overigens niet alleen voor de xbox natuurlijk, is zo met alle game consoles
precies daarom heb ik een gamecube >:) .

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 09:51
Kickuh, was al erg content met mijn XBOX :)
nu komen er steeds meer koele mogelijkheden.

Ik heb pas bij xboxworld.nl de hoofdprijs gewonnen, dus er komt nog een game mijn kant op + 2 games van de reward pack..
mmmm :z

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 03 juni 2002 15:08 schreef KingSky het volgende:
~ duh....
denk dat DivX overbodig gaat worden naarmate DVD-r(w) discs en recorders goedkoper worden

zelf denk ik dat dit binnen 1 jaar gebeurt

DivX is vegeleken met DVD gewoon baggerkwaliteit en de rips zijn niet altijd van superniveau ..

om nou zoveel moeite te doen om een DivX decoder in een modchippie te zetten is gewoon dom.
Ik download liever 700 mb dan 4,5 gig...trouwens op een tv zie je haast geen verschil tussen divx en dvd.

Ten tweede het word niet in een modchip gezet maar gewoon op een cd en mischien zlelfs op de hd van de xboxje..
In development at the moment from the Enigmah Team:

The following tools will be an update CD which dumps data to your hard drive and runs from there. Also we are looking at some LAN features - to be announced.

Multi-Region DVD
DiVX Player
VCD/SVCD Player
MP3 Player
Linux Shell
Web Browser
Er komt nog heel wat leuks erbij, alleen ik moet iemand vinden die kan solderen want mijn modchippie heb ik al..

• sverzijl
Op maandag 03 juni 2002 17:27 schreef B0MBACI het volgende:

Ik download liever 700 mb dan 4,5 gig...

trouwens op een tv zie je haast geen verschil tussen divx en dvd.
1e opmerking helemaal mee eens, maar vwb je 2e opmerking : Als je dat verschil niet kan zien ben je echt toe aan een nieuwe TV. (of je bekijkt DVDs via een TV-out ipv op een standalone DVD speler)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 03 juni 2002 17:33 schreef sverzijl het volgende:

[..]

1e opmerking helemaal mee eens, maar vwb je 2e opmerking : Als je dat verschil niet kan zien ben je echt toe aan een nieuwe TV. (of je bekijkt DVDs via een TV-out ipv op een standalone DVD speler)
nope heb een sony dvd speler + philips breedbeeld, natuurlijk is er een verschil maar dat verschil is geen 3.5 gig waard.

• Snowdog
  • Laatst online: 19:21
Maar al kan je wel cd-rw's gebruiken dan nog
ik heb zo'n 200 a 300 cd's met films die kan ik dan allemaal opnieuw fikken en wegmikken
best zonde &{

Verwijderd

Nou das simpel, je koopt een stuk 4/5 cdrw's. Als je een divx wilt kijken op de xbox, dan pas kopieer je die van cdr naar cdrw :Y)

Als je toch al een standalone dvd-speler hebt, download dan de SVCD's zou ik zeggen :P

• RvE
  • Laatst online: 12-01 13:40

RvE

Op maandag 03 juni 2002 15:07 schreef possamai het volgende:

[..]

ik heb ergens gelezen dattie wel de cdrw kan lezen (schijn je dan mp3's mee af te kunnen spelen op je xbox).
maar dat heb ik alleen ergens gelezen!
Ik zou daar best iets van een bevestiging op willen (of dat het juist 'niet' waar is)
Ja klopt, maar dat is als hij niet is omgebouwd. Als er wel een chip inzit slikt hij alles.

Everywhere you go you always take the weather with you

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:33
Op maandag 03 juni 2002 15:08 schreef KingSky het volgende:

Sorry hoor, maar de laatste tijd krijg ik rips binnen die van zulke goede kwaliteit zijn dat ik het verschil met dvd echt niet meer merk.

A beautiful mind bijvoorbeeld

Verwijderd

Wat nog mooier zou zijn: een SNES-emulator op de XBOX! :9 :9 :9

• ZiegoM
  • Laatst online: 11-01 09:36

ZiegoM

Yammie R1

Op maandag 03 juni 2002 15:07 schreef CU2morO het volgende:

[..]

ik kan (s)vcd's toch echt in onze loewe dvd home speler afspelen hoor :{
edit: en mp3 cd's ook
offtopic:
woei :9~

Ik heb al een Loewe Xelos maar voor die dvd speler moet ik toch echt nog ff sparen :'(

\_Specs_/

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Divx is voor zwervers

• Red devil
  • Laatst online: 21:11
Op dinsdag 04 juni 2002 15:00 schreef raptorix het volgende:
Divx is voor zwervers
It Takes One to Know One

Wat voor kartonnen doos gebruik je?

• sverzijl
Op dinsdag 04 juni 2002 08:45 schreef Decs het volgende:
Nou das simpel, je koopt een stuk 4/5 cdrw's. Als je een divx wilt kijken op de xbox, dan pas kopieer je die van cdr naar cdrw :Y)
ja, echt reuzehandig lijkt me dat...

• Harmsen
Op dinsdag 04 juni 2002 14:06 schreef jdvanwijk het volgende:
Wat nog mooier zou zijn: een SNES-emulator op de XBOX! :9 :9 :9
Idd, dat zou een mogelijkheid moeten zijn, vooral al Linux werkt strax, dan moet het niet moeilijk zijn om een emulator werkend te krijgen :D.

Wat te bedenken van een Playstation 1 emulator :), dat draaide namelijk ook wel op mijn 550 met een geforce 2MX, dan moet de Xbox dat helemaal wel kunnen :)

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
wanneer komt die ombouw chip uit ? En hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten ?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 04 juni 2002 15:00 schreef raptorix het volgende:
Divx is voor zwervers
Ja, want zwervers hebben altijd spullen die veel kleiner zijn en van bijna even goede kwaliteit ofzo :?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• ZiegoM
  • Laatst online: 11-01 09:36

ZiegoM

Yammie R1

Als dit echt gaat werken dan zal ik er misschien nog eens over gaan denken om zo'n IKS DOOS te halen...

Goede ontwikkelingen dit :7

\_Specs_/

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
Op maandag 03 juni 2002 11:12 schreef FLiP.m0 het volgende:
zo zo flip.m0 dus jij heb ook de frontsize buss als de xbox ???? o je zult wel bedoelen dat je meer Mhz hebt , ok dat kan maar je haalt nooit de "graphice" snelheid van de xbox. beetje jammer

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
beetje jammer dat er veel mensen zijn die denken dat huin pc sneller is dan de xbox/gamecube.
dat kan gewoon niet, de frontsize bus van de graphice kaart is +- 10 X sneller dan wat je op de pc kan halen, en wat iemand anders al zij : het is 1 en het zelfde hardware dus kan het daarop gemaakt worden.

• xzenor

xzenor

dat is ook over het algemeen de kracht van de game-consoles.....

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hoe zit het eigenlijk ondertussen met al die emu's voor de XboX? Ik heb gehoord dat er een N64 emu voor was, maar hoe zit het met de rest?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:48

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 06 juni 2002 15:42 schreef chevy78 het volgende:
beetje jammer dat er veel mensen zijn die denken dat huin pc sneller is dan de xbox/gamecube.
dat kan gewoon niet, de frontsize bus van de graphice kaart is +- 10 X sneller dan wat je op de pc kan halen, en wat iemand anders al zij : het is 1 en het zelfde hardware dus kan het daarop gemaakt worden.
:D :z

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 20:56 schreef Wimo. het volgende:

[..]

:D :z
Tja, je icoon zegt alles hè :P

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:48

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 18 juli 2002 21:15 schreef Kremers het volgende:

[..]

Tja, je icoon zegt alles hè :P
laag :P

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 06 juni 2002 15:35 schreef chevy78 het volgende:

[..]

zo zo flip.m0 dus jij heb ook de frontsize buss als de xbox ???? o je zult wel bedoelen dat je meer Mhz hebt , ok dat kan maar je haalt nooit de "graphice" snelheid van de xbox. beetje jammer
Huidige PC's kunnen makkelijk mooiere gfx dan de Xbox uitpoepen, alleen developers moeten ook rekening houden met langzamere PC's. FSB vd Xbox is trouwens gewoon 133MHz hoor.
Op donderdag 06 juni 2002 15:42 schreef chevy78 het volgende:
Lees het artikel over de Xbox eens op Anandtech. Mem bandwith is theoretisch (haal je dus niet) ca 5,3 GB. Dat ligt zo tussen de GeForce2 GTS en GeForce3 Ti200
Op donderdag 18 juli 2002 20:45 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk ondertussen met al die emu's voor de XboX? Ik heb gehoord dat er een N64 emu voor was, maar hoe zit het met de rest?
NES, SNES, GB/C, GBA, SMS, N64, MAME, Lynx en nog wat andere systeempjes.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

D³, heb jij zelf een Xbox?

Ik heb m'n Xbox gemod (Mod Chip, nieuwe DVD drive om CDr te kunnen lezen en de loading times te verminderen) Nu ben ik op zoek naar iemand uit de buurt van Gent die me kan helpen met EvoX en DivX/MP3 software... Of iemand die me via MSN kan/wil helpen :) SiLENCE@SELIOUS.com op MSN.

THANKS

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tja waarom worden dingen steeds twee keer uitgevonden? ik snap sommige mensen nog steeds niet.
Een dreamcast is DE console; nix te modden, 'backup-games' :D, speelt divx, speelt linux, speeld vcd, speelt snes / gba etc. roms [...] kan een Xbox da?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Harmsen
Scarecrow schreef op 05 november 2002 @ 09:12:
tja waarom worden dingen steeds twee keer uitgevonden? ik snap sommige mensen nog steeds niet.
Een dreamcast is DE console; nix te modden, 'backup-games' :D, speelt divx, speelt linux, speeld vcd, speelt snes / gba etc. roms [...] kan een Xbox da?
Kewl dat mijn topic nog leeft :)

De Dreamcast kan idd veel, alleen DivX is wel erg beperkt, VCD ook. De Xbox kan dat allemaal ook, alleen omdat hij krachtiger is, zonder beperkingen. Oke, je moet hem eerst modden maar daarna kan je ook linux,snes,gba etc afspelen.

Verwijderd

Scarecrow schreef op 05 november 2002 @ 09:12:
Een dreamcast is DE console;
8)7 natuurlijk.... daarom worden er ook zoveel games uitgebracht op de DC...volgens mij zijn de verkoopcijfers van de DC het hoogst ja :X

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik speel divx af via mijn netwerk vanaf mijn PC. Dus je kan de divx gewoon op CD-R laten.
Ik gebruik de relax server ism xbox media player.

Coïtus ergo sum

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Varienaja schreef op 03 juni 2002 @ 10:44:

een XboX hoeft geen windows shit en al die andere zooi te draaien he, hou daar ook rekening mee :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 01:35:
D³, heb jij zelf een Xbox?

Ik heb m'n Xbox gemod (Mod Chip, nieuwe DVD drive om CDr te kunnen lezen en de loading times te verminderen) Nu ben ik op zoek naar iemand uit de buurt van Gent die me kan helpen met EvoX en DivX/MP3 software... Of iemand die me via MSN kan/wil helpen :) SiLENCE@SELIOUS.com op MSN.

THANKS
Krijg je EvoX niet werkend of wat bedoel je? Ik kan je wel helpen ermee, had er niet veel moeite mee, alleen de eerste x was het wel wat zoeken enzo.
PS. Ik woon totaal niet in de buurt van Gent :+

• xzenor

xzenor

over die dreamcast freak een paar berichies terug...
je hoeft inderdaad niet te modden enzo en alles draait er op zowel legaal en illigaal en spellen kopen hoeft niet want die kopieer je gewoon..

Weet je ook gelijk waarom ze falliet zijn gegaan............
en ja, dat kan de xbox ALLEMAAL!!
Sterker nog, hij kan VEEL MEER omdat ie een stukj krachtiger is.
Het enige probleem is de beveiliging..
En dat is om de fout bij de dreamcast te voorkomen..
Als iedereen copieert komen er geen inkomsten meer binnen..
en dan sterft het apparaat aan geld-tekort..
Pagina: 1