Toon posts:

[Memory] Dumping Physical Memory

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer geeft om de zoveel tijd een blauw scherm tijdens het opstarten met o.a. de woorden: dumping physical memory. Hij geeft aan dat ik caching en shadowing uit moet zetten en dat ik nar eventueel nieuw geinstalleerde programma's moet kijken.

Wat houdt dit blauwe scherm precies in en hoe voorkom ik dat?

Verwijderd

ik denk dat je os een beetje in de soep is gedraait. Welke os draai je? Als je xp draait zou ik effe systeemherstel gebruiken van voor die tijd dat je het kreeg... maar ja moet je wel xp hebben. Dus meer info

Verwijderd

Topicstarter
ik heb inderdaad windows xp. ik heb alleen slechte ervaringen met systeemherstel.

verder: pentium3, 450mhz, 320mb intern(64 + 2 x 128) 80gb HD.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
zet de foutmelding hier is neer

iets met nonpaged area?

Verwijderd

Topicstarter
oef. die foutmelding komt niet elke keer. ik kan dus ook niet met zekerheid zeggen dat als ik me pc opnieuw opstart dat ie dan weer komt. ik heb het nu echter 2 keer in enkele dagen gehad...

er komt gewoon een melding over mijn physical memory en meer had ik eigenlijk niet opgeschreven. xp dumpt mijn geheugen (alsof die niet elke keer geleegd wordt ofzo?) en dan moet ik opnieuw opstarten en dan werkt het weer ok.

Verwijderd

Topicstarter
ook dien ik caching en shadowing in mijn bios uit te zetten. Dit heb ik dan ook maar gedaan.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
asl je geheugen brak was, had je wel meer last van gehad.

je moet de volgende keer ook die foutmelding goed lezen, daar staat vaak wel bruikbare info in zoals melding en bestand

iets van 0x00000050 acpi.sys

Verwijderd

Topicstarter
ik zal de volgende keer dat dit weer gebeurd de hele melding overschrijven. Laat verdere reacties op deze topic dan ook maar achterwege. Ik zal kijken of het weer gebeurd en zo ja dan schrijf ik die andere iformatie ook over.

i.i.g. bedankt!
Pagina: 1