AGP-kaart op/in pci slot dmv van:

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-3-10-3-32.jpg
The lower extremity is the PCI connection, the upper extreme is the AGP slot

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-3-10-3-37.jpg
Reveals with Low Profile ¿šŽî matches just right

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-3-10-3-40.jpg
In addition needs one external power supply power supply

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-3-10-3-45.jpg
So long as the engine case most suffices spaciously, also definitely may install together È«¿í the AGP indicator, only can carry on AGP3.3V to the PCI5V voltage transformation. If selling price appropriate, AGP2PCI switches over the card regarding some old i810 chip group motherboard user is the good choice.

zou het werken?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

:o WTF?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

Dat gaat toch niet als je een gewone maat AGP kaart hebt. Mijn AGP kaart is net zo groot als die 2 samen :?
Werkt dus alleen met kleine (lage) AGP kaarten of zie ik dat verkeerd ?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
hmm geinig ding voor oudere pc's

wat kost zo'n ding :?

naja eigenlijk heb je er niks aan omdat je je kaart dan niet opvolle snelheid kan benutten
opzich wel een leuk idd want er zijn geen pci videokaarten meer ( haast niet ) en pc's zonder agp kunnen dan ook een mooie geforce kaart erin hebben :+

wat type ik vandaag toch op een laag nivo :o :D

Verwijderd

die pci kaart is erg laag, toch denk ik dat het niet past hoor in je kast.. gleuf van je kast is kleiner dat de 2 hoogtes van pci+agp.. kortom zagen!!
wel ideale oplossing voor moederbordjes zonder agp.. maarja koop dan gewoon pci video kaart.. maar ja joh waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:18 schreef happy3736 het volgende:
hmm geinig ding voor oudere pc's

wat kost zo'n ding :?

naja eigenlijk heb je er niks aan omdat je je kaart dan niet opvolle snelheid kan benutten
opzich wel een leuk idd want er zijn geen pci videokaarten meer ( haast niet ) en pc's zonder agp kunnen dan ook een mooie geforce kaart erin hebben :+

wat type ik vandaag toch op een laag nivo :o :D
zeker je heb ook geforce kaarten met pci.. zijn ook nog gewoon te koop

• TA2

TA2

Op maandag 03 juni 2002 09:20 schreef kaasie het volgende:
die pci kaart is erg laag, toch denk ik dat het niet past hoor in je kast.. gleuf van je kast is kleiner dat de 2 hoogtes van pci+agp.. kortom zagen!!
wel ideale oplossing voor moederbordjes zonder agp.. maarja koop dan gewoon pci video kaart.. maar ja joh waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè
Ja, gleuf zagen in je kast ... wordt i mischien niet zo heet *D

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

Maar ik snap ff niet hoe je dit zou moeten doen, want iedere videokaart heeft de poort achterop het plaatje op een ietswat andere plek zitten. Moet je dan het plaatje van die PCI-->AGP kaart zelf op maat gaan zagen, zodat je die uitgang van je AGP kaart kan gebruiken :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• TA2

TA2

Op maandag 03 juni 2002 09:30 schreef JaJoah het volgende:
Maar ik snap ff niet hoe je dit zou moeten doen, want iedere videokaart heeft de poort achterop het plaatje op een ietswat andere plek zitten. Moet je dan het plaatje van die PCI-->AGP kaart zelf op maat gaan zagen, zodat je die uitgang van je AGP kaart kan gebruiken :?
Yep

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Wel leuke oplossing, voor die kleine via bordjes.
Kan er toch een redelijk goedkope AGP kaart in.
En daar moet je toch zelf kast voor maken, dus dat zagen doe je toch al dan.

• BovenHond
  • Laatst online: 19-08 20:08
Is dit geen slechte grap, ik kan me ook herinneren dat ze een tijdje geleden een moederbord met daarop twee AGP (poorten) hadden gezet.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

eigenlijk best wel nutteloos wie wil er nou tegenwoordig een veel traggere PCI vidoekaart inplaats van een AGP.

als er mensen zijn die nog zo'n oud mobo hebben zonder AGP, dan heeft het ook geen nutte om een veel snellere AGP VGAkaart dmv AGP/PCi converter te gebuiken.

en als het een oud mobo is wie zegt dat het goed samenwerkt.
en zijn er wel drivers voor je VGA kaart dan?? :?

iRacing Profiel

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:17

snoei

kabels... :D

het mobo heeft een agp slot en dan zelf er weer een bij maken met een pci vonverter?

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 05:28

Alphafox

wat zeggie!

geinig dingetje! :) :)
maarre wat is het nut?! je doet een snelle kaart op een trage poort!? volgends mij is dat het zelfde als dat je een beton blok op wielen hebt met een spoiler (icestorm) >:)

wisdom is rarely common

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als zo'n dingetje cheap is word het waarschijnlijk nog wel veel verkocht ook, omdat AGP kaarten meestal veel goedkoper zijn dan hun identieke broertjes met PCI aansluiting...

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

stel: ik koop dat ding en de kast is groot zat.
zou mijn Voodoo5 AGP dan in een P4 systeem kunnen draaien?

btw: koele uitvinding :)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

dit gaat niet vooral met grotere kaarten niet passen? en de pci bus is toch 4x zo traag (of minder snel :)) :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb hier 3 AGP kaarten en slechts 1 AGP slot. Zou wel een oplossing zijn om de Diamond Stealth 3D 2000 van mn broer op vakantie te sturen.
Pagina: 1