Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dat gaat toch niet als je een gewone maat AGP kaart hebt. Mijn AGP kaart is net zo groot als die 2 samen 
Werkt dus alleen met kleine (lage) AGP kaarten of zie ik dat verkeerd ?
Werkt dus alleen met kleine (lage) AGP kaarten of zie ik dat verkeerd ?
hmm geinig ding voor oudere pc's
wat kost zo'n ding
naja eigenlijk heb je er niks aan omdat je je kaart dan niet opvolle snelheid kan benutten
opzich wel een leuk idd want er zijn geen pci videokaarten meer ( haast niet ) en pc's zonder agp kunnen dan ook een mooie geforce kaart erin hebben
wat type ik vandaag toch op een laag nivo
wat kost zo'n ding
naja eigenlijk heb je er niks aan omdat je je kaart dan niet opvolle snelheid kan benutten
opzich wel een leuk idd want er zijn geen pci videokaarten meer ( haast niet ) en pc's zonder agp kunnen dan ook een mooie geforce kaart erin hebben
wat type ik vandaag toch op een laag nivo
Verwijderd
die pci kaart is erg laag, toch denk ik dat het niet past hoor in je kast.. gleuf van je kast is kleiner dat de 2 hoogtes van pci+agp.. kortom zagen!!
wel ideale oplossing voor moederbordjes zonder agp.. maarja koop dan gewoon pci video kaart.. maar ja joh waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè
wel ideale oplossing voor moederbordjes zonder agp.. maarja koop dan gewoon pci video kaart.. maar ja joh waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè
Verwijderd
zeker je heb ook geforce kaarten met pci.. zijn ook nog gewoon te koopOp maandag 03 juni 2002 09:18 schreef happy3736 het volgende:
hmm geinig ding voor oudere pc's
wat kost zo'n ding
wat type ik vandaag toch op een laag nivo![]()
Ja, gleuf zagen in je kast ... wordt i mischien niet zo heetOp maandag 03 juni 2002 09:20 schreef kaasie het volgende:
die pci kaart is erg laag, toch denk ik dat het niet past hoor in je kast.. gleuf van je kast is kleiner dat de 2 hoogtes van pci+agp.. kortom zagen!!
Maar ik snap ff niet hoe je dit zou moeten doen, want iedere videokaart heeft de poort achterop het plaatje op een ietswat andere plek zitten. Moet je dan het plaatje van die PCI-->AGP kaart zelf op maat gaan zagen, zodat je die uitgang van je AGP kaart kan gebruiken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
YepOp maandag 03 juni 2002 09:30 schreef JaJoah het volgende:
Maar ik snap ff niet hoe je dit zou moeten doen, want iedere videokaart heeft de poort achterop het plaatje op een ietswat andere plek zitten. Moet je dan het plaatje van die PCI-->AGP kaart zelf op maat gaan zagen, zodat je die uitgang van je AGP kaart kan gebruiken
Wel leuke oplossing, voor die kleine via bordjes.
Kan er toch een redelijk goedkope AGP kaart in.
En daar moet je toch zelf kast voor maken, dus dat zagen doe je toch al dan.
Kan er toch een redelijk goedkope AGP kaart in.
En daar moet je toch zelf kast voor maken, dus dat zagen doe je toch al dan.
Is dit geen slechte grap, ik kan me ook herinneren dat ze een tijdje geleden een moederbord met daarop twee AGP (poorten) hadden gezet.
eigenlijk best wel nutteloos wie wil er nou tegenwoordig een veel traggere PCI vidoekaart inplaats van een AGP.
als er mensen zijn die nog zo'n oud mobo hebben zonder AGP, dan heeft het ook geen nutte om een veel snellere AGP VGAkaart dmv AGP/PCi converter te gebuiken.
en als het een oud mobo is wie zegt dat het goed samenwerkt.
en zijn er wel drivers voor je VGA kaart dan??
als er mensen zijn die nog zo'n oud mobo hebben zonder AGP, dan heeft het ook geen nutte om een veel snellere AGP VGAkaart dmv AGP/PCi converter te gebuiken.
en als het een oud mobo is wie zegt dat het goed samenwerkt.
en zijn er wel drivers voor je VGA kaart dan??
het mobo heeft een agp slot en dan zelf er weer een bij maken met een pci vonverter?
geinig dingetje!

maarre wat is het nut?! je doet een snelle kaart op een trage poort!? volgends mij is dat het zelfde als dat je een beton blok op wielen hebt met een spoiler (icestorm)
maarre wat is het nut?! je doet een snelle kaart op een trage poort!? volgends mij is dat het zelfde als dat je een beton blok op wielen hebt met een spoiler (icestorm)
wisdom is rarely common
Als zo'n dingetje cheap is word het waarschijnlijk nog wel veel verkocht ook, omdat AGP kaarten meestal veel goedkoper zijn dan hun identieke broertjes met PCI aansluiting...
stel: ik koop dat ding en de kast is groot zat.
zou mijn Voodoo5 AGP dan in een P4 systeem kunnen draaien?
btw: koele uitvinding
zou mijn Voodoo5 AGP dan in een P4 systeem kunnen draaien?
btw: koele uitvinding
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
dit gaat niet vooral met grotere kaarten niet passen? en de pci bus is toch 4x zo traag (of minder snel
)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heb hier 3 AGP kaarten en slechts 1 AGP slot. Zou wel een oplossing zijn om de Diamond Stealth 3D 2000 van mn broer op vakantie te sturen.
Pagina: 1