Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mja, maar daar had je beter ff een van de schrijvers over kunnen mailen/icq'en/etc
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
zakdoekje voor de traantjes...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
't is in dit geval geen typvout (getuige de foto), dus hoeft dat imo niet op 0 terecht te komen.maandag 03 juni 2002 09:45 Renegade:
Mja, maar daar had je beter ff een van de schrijvers over kunnen mailen/icq'en/etc
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Weet ik, daarom had ik hem al een +je gegeven, maar dan nog ben ik van mening dat zoiets beter ff via een ander kanaal kan lopenOp maandag 03 juni 2002 09:56 schreef botoo het volgende:
[..]
't is in dit geval geen typvout (getuige de foto), dus hoeft dat imo niet op 0 terecht te komen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik ook rennie, normaal post ik zoiets op TFF, kwas nog niet wakkerWeet ik, daarom had ik hem al een +je gegeven, maar dan nog ben ik van mening dat zoiets beter ff via een ander kanaal kan lopen

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Op maandag 03 juni 2002 10:52 schreef Spice het volgende:
[..]
ik ook rennie, normaal post ik zoiets op TFF, kwas nog niet wakker, zie andere reacties in die draad bijv.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
met het foto'tje er bij mag hij idd op 1 staan.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
't word nog een zware bevalling 
misschien kan de rest hier ook ff meehelpen
misschien kan de rest hier ook ff meehelpen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hij staat nu op 1, en ik laat hem wel staan
waarom kan ik hier posten
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Euhm... FAQ?Op dinsdag 04 juni 2002 07:21 schreef 6Pac het volgende:
waarom kan ik hier posten
Dit forum is er primair voor om (mogelijk) foute moderaties op Tweakers.net aan te geven, en/of hierover in discussie te gaan. Van deze discussies kunnen we (veel) leren, zeker als iedereen zijn best doet voor een constructieve bijdrage.
Met andere woorden: op de Frontpage kan iedereen die zich geregistreerd heeft modden en dit forum bestaat om daarover te discussiëren en foute moderaties te melden/aan te stippen, zodat anderen daar iets aan kunnen doen.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Pagina: 1