Toon posts:

[phpBB2] Could not query forums information error!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik phpBB2 heb geinstalleerd, heb ik enkele categories toegevoegd en enkele onderliggende forums.
Als ik nu mijn eerste gebruiker toevoeg krijg ik enkele debug errors, die ik niet kan posten omdat ik hem ben vergeten op te slaan, maar hij komt met de eenvoudige foutmelding: Could not query forums information.
Wat doe ik fout of kan ik doen om dit te verhelpen? Ik heb al gekeken op het forum van phpBB zelf maar hier kan ik geen verduidelijking krijgen.
Wie kan mij helpen.

Tnx

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

die ik niet kan posten omdat ik hem ben vergeten op te slaan
Maar als je die error(s) "elke keer" krijgt, kun je toch gewoon eventjes copypasten? Dan hebben we hier ook wat meer info...

* drm is overigens niet zo bekend met phpBB

Ik vermoed dat de connectie met de database niet (goed) gemaakt wordt...

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

"Could not query forums information."

Dit ziet eruit als een door de makers van phpBB2 bedachte query om te zeggen dat je niet in de dB kunt komen.

Dit kan uiteraard verschillende oorzaken hebben waaronder bijvoorbeeld verkeerde username, password, host of data base naam in de configuratie file.

Als ik jou was ging ik even kijken waar de error's gemaakt worden en anders even de connectie nalopen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit is helaas niet het support forum voor allerlij verschillende producten. Hiervoor moet je toch echt bij de makers zelf zijn.

Zie ook [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/392390/#9]hier[url]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.