Tijd tussen tracks op gebrandde cd.

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 21:32
Vraagje:

Ondanks dat ik de tijd tussen de tracks op 0 zet in Nero hoor ik toch nog een overgang tussen de tracks als ik die luister op m'n stereo...

Bij gemixte cd's is dit niet echt ideaal..

Ligt dit gewoon aan slecht geknipte mp3's of is er bekend dat Nero dit niet echt ideaal aanpakt en dat ik beter een ander brand proggie daarvoor kan gebruiken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

het ligt aan het mp3-tje.. meestal zit er aan het eind van elk mp3 1-2 sec niks/nopes/nada.. kortom je hoort steeds effies niets als je naar het volgende nr. gaat. Dit kun je er gemakkelijk uithalen door het mp3-tje effe te bewerken met een mixprog.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 20:52

scorpionv

This space for rent

%search%

Ruimte tussen mp3-tracks is inherent aan het MP3-formaat, dat heb je altijd. Oplossing; een mix-CD als 1 mp3 omzetten, of met een WAV-editor de stiltes verwijderen.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 14:18
Je bedoelt meer iets van een tikje op de overgangen, denk ik... Dat heb ik ook ervaren met Nero, ondanks dat je de tussentijden op 0 zet.
Tegenwoordig brandt ik mix cd's met fireburner, hier heb ik nog geen problemen mee gehad.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 20:52

scorpionv

This space for rent

Uitleg!

Klik op die site in het sidemenu op LIVE-MIX, hier werkt de directe link namelijk niet.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 21:32
zucht.. dat wordt dus eerst alles met Sound Forge bij werken :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 08:57 schreef Phydomir het volgende:
Vraagje:

Ondanks dat ik de tijd tussen de tracks op 0 zet in Nero hoor ik toch nog een overgang tussen de tracks als ik die luister op m'n stereo...

Bij gemixte cd's is dit niet echt ideaal..

Ligt dit gewoon aan slecht geknipte mp3's of is er bekend dat Nero dit niet echt ideaal aanpakt en dat ik beter een ander brand proggie daarvoor kan gebruiken.
Ik heb pas een redelijk nieuwe brander gekocht (AOpen CRW3248, en die kan ook niet gapless branden. Heb je minimaal een seconde of 2 tussen elk liedje... (terwijl me ouder brander (mitsumi 4803TE oid) en die kon een pauze van 1 seconde hebben... :(

Verwijderd

Volgens mij kun je de nummers nog dichter bij elkaar zetten. Je moet dan ergens bij de filters iets aanpassen met de frames. Elk nummer heeft een aantal frames. Waar het ene nummer stopt laat je de volgende beginnen (of 1 frame ertussen laten ofzo). Ik zit nu op mijn werk dus kan het helaas niet uitproberen. good luck, heb ik nl ook een tijdje op zitten vogelen.

Verwijderd

Het kan ook aan het soort brandprog liggen dat je gebruikt. Bij mij werkt Cdrwin prima en brandt alles bijna naadloos aan elkaar.
Pagina: 1