Toon posts:

Laptop vraag: wie weet antwoord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele dagen geleden de Medion p4 2,0 notebook van de Aldi gekocht, maar nu zit er om het scherm heen een soort randje. Het randje is helderder van vorm dan de rest van het beeld, zeg maar alsof er een stuk plastic overheen ligt. Het zijn echter geen strakke lijnen, maar het is een grillig oppervlak (beetje landkaart idee zegmaar). Je ziet het vooral duidelijk als het beeld zwart is. Hoort dit zo (ik heb nooit eerder een notebook gehad), of mag ik na 2 dagen aanspraak gaan maken op die 2 jaar garantie.

:( Daniel :(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:31

Sick Nick

Drop the top!

intikkertje:

beschermplasticje van het display afgehaald?

Verwijderd

Ik heb zelf niet zo'n laptop maar het is misschien een beschermingslaag geweest voor je schermpje, als dat zo is heb je zeker recht op garantie. Maar stuur anders een mailtje naar Medion dat is velen malen sneller.

edit: te laat

Verwijderd

Topicstarter
Braindamage: hoe bedoel je beschermingslaagje? Het is zeker niet iets óp het oppervlakte. Ik ben al helemaal bang dat het 'dode pixels' zijn ofzoiets (term ooit eens opgevangen) ;)

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Hmmmm, bedoel je misschien het plastic randje rondom je display?

Dat hoort namelijk, anders zou het scherm eraf vallen en zou je je laptop niet dicht kunnen maken enzo. Ook de stevigheid is hierdoor een stukje hoger :P

Zelf heb ik ook een laptop van medion

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Op maandag 03 juni 2002 01:22 schreef LordDickerd het volgende:
Braindamage: hoe bedoel je beschermingslaagje? Het is zeker niet iets óp het oppervlakte. Ik ben al helemaal bang dat het 'dode pixels' zijn ofzoiets (term ooit eens opgevangen) ;)
bij een dode pixel heb je gewoon zwarte stipjes in beeld
dat is dan 1 of meerdere pixels die het niet doen
maar wat al eerder aangegeven woord is dat waarschijnlijk het bescherm folietje er nog overheen zit
die moet je gewoon kunnen los pulken en van het beeldscherm af kunnen trekken
heeft eigenlijk alle apparatuur met displays

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 01:28 schreef Sick Nick het volgende:
Hmmmm, bedoel je misschien het plastic randje rondom je display?

Dat hoort namelijk, anders zou het scherm eraf vallen en zou je je laptop niet dicht kunnen maken enzo. Ook de stevigheid is hierdoor een stukje hoger :P

Zelf heb ik ook een laptop van medion
Jongens (meisjes), geloof mij!!! Het is niet op het oppervlak! Het zit in het scherm en het is ook maar een randje van anderhalfe centimeter ofzo
Op maandag 03 juni 2002 01:28 schreef MokerHamer het volgende:

[..]

bij een dode pixel heb je gewoon zwarte stipjes in beeld
dat is dan 1 of meerdere pixels die het niet doen
Bewusteloze pixels misschien?

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 03 juni 2002 01:34 schreef LordDickerd het volgende:

[..]

Jongens (meisjes), geloof mij!!! Het is niet op het oppervlak! Het zit in het scherm en het is ook maar een randje van anderhalfe centimeter ofzo
[..]

Bewusteloze pixels misschien?
Als het echt in het scherm zelf zit en er geen beschermlaagje meer opzit (stukje plastic wat je er af moet halen) dan lijkt het mij raadzaam om contact op te nemen met medion door middel van een mailtje (indien mogelijk met een fototje ofzo, dan zien zij het probleem ook meteen).
Bellen zou ik niet aan beginnen, duurt lang voordat je iemand aan de lijn krijgt en als je er al doorkomt (:z) krijg je een of andere afgedankte it'er aan de lijn die niet weet waar ie het over heeft |:(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Move PMG -> OH

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:02

Yucko

One clown to rule them all !

Is het misschien mogelijk dat je er een picture van maakt om het geheel wat duidelijker te maken, want zo komen we er niet echt uit :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1