[JK2] Kan inventory niet meer gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:09
Titel zegt genoeg lijkt me. Als ik met [ en ] iets uit m'n inventory selecteer en druk dan op Enter dan gebeurt er dus helemaal niet :(.
Ik heb het ook al voor een level of 6 niet gebruikt, maar ik moet nu door een donkere kamer, en heb dus wel even die ir-kijker nodig. Plus dat ik nog maar 6 health heb :P

Ik heb het spel al gepatched naar v1.3 (geloof dat dit zelfs de oorzaak is) en ik heb hem ook al een keer geprobeerd in safe mode, maar niets helpt.

Verwijderd

Heb je bij de options gekeken, of niet om een of andere rede de besturing anders is geworden?

• Marcj
In safe mode wordt alles gereset, en ik heb dat ook al onder tig andere knoppen gezet, maar niets werkt.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
hmmz, weird
mischien nieuwere keyboard drivers?
of heb je zoiets onlangs nog verandert/ge-update?

• Marcj
M'n PC is een paar dagen geleden helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar ik heb Jedi Knight laten staan. Toen heb ik JK2 eroverheen geïnstalleerd en alles werkte perfect (alle savegames waren er nog).
Daarna heb ik die patch eroverheen gegooid.

En keyboarddrivers lijkt me wel erg stug :?

btw Alle standaard knoppen voor verrekijker en seeker-drone werken ook niet (die op het numpad)

Misschien zo ff in Win98 proberen (speel nu in Win2k)

• Marcj
Windows 98 werkt dus ook niet :(

En hier heb ik al die IntelliPoint software geïnstalleerd (drivers voor keyboard :?)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Controleer of de keybindings nog kloppen... volgens mijn zit hiet het euvel... lijkt me ook wel logisch :)

Speel zelf JK2 1.03 onder XP en werkt prima.
Pagina: 1