[Genaaid] Nu al genaaid door Dutchtone ?

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke dudes ik heb sind gisterochtend een nieuwe abbo van Dutchtone , het gaat om een Allin € 40- , dus 40 € per maand en dan ook 40€ per maand gebruiken. Dit samen met een Ericsson T65 , 1 jarig abbo dus toestel was 73 €

Oke nu heb ik sinds gisteren al 50 minuutjes opgebeld, dus ikz onet ff 747 bellen , zegt dat mens dat ik maar 11 euro over heb van mijn bundel :(

mijn eerste reactie WTF! 29 euro voor 50 minuten is veel :X

klopt dit of wor dik gewoon genaaid :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Pas maar op! Straks komen de kabouters achter je aan! :Y)

Whatever.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:46

TheDane

1.618

van mobiel naar mobiel ofzo?

altijd schijtduur :r

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat Dutchtone vaker problemen heeft met de tijdregistratie van je telefoongesprekken heb ik zelf vaak zat meegemaakt. Maar goed dat het mijn 2e gsm-kaart is (voor de dekking en betere netwerk-opbouw gebruik ik eigenlijk alleen m'n KPN prepaykaart in plaats van m'n Dutchtone abonnement). Ik heb zelf 2-3x meegemaakt dat mijn telefoonrekening totaal niet klopt, en dat het te betalen bedrag juist dubbel zo hoog was als m'n belbundel (terwijl ik zeker weet dat het niet het geval kon zijn, omdat ik hoofdzakelijk m'n KPN-kaart gebruik). Naar de helpdesk bellen heeft weinig zin: ze maken een notitie die vervolgens op een grote stapel beland, waar ze toch nooit wat mee doen (niet alleen bij Dutchtone zo, ook bij Telfort/O2, waar m'n vriendin gewerkt heeft).

En ik denk trouwens dat dit topic een beter leven beschoren is in Internet & Telefonie.

Volvotips.com

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 12:57
Is niet zo vreemd
Je hebt maar een gedeelte van de maand als belbundel gekregen.

American Express vraagbaak

• Zorg
  • Laatst online: 07:57
Op maandag 03 juni 2002 00:42 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Is niet zo vreemd
Precies, het kan best zijn dat je bel bundel van de 15e tot de 15e loopt en dat je je telefoon op de 1ste van de maand hebt gekocht... dan heb je dus ook maar de helft van de belbundel...

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Op maandag 03 juni 2002 07:15 schreef Zorg het volgende:

[..]

Precies, het kan best zijn dat je bel bundel van de 15e tot de 15e loopt en dat je je telefoon op de 1ste van de maand hebt gekocht... dan heb je dus ook maar de helft van de belbundel...
Klopt helemaal.
Al snap ik niet helemaal waarom telecom bedrijven dit doen. Klanten snappen niet dat de bundel van de 15e tot de 15e loopt. Waarom niet gewoon normaal van 1 tot 31?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 07:15 schreef Zorg het volgende:

[..]

hmmz, ik ga vanmiddag wel weer naar die winkel toe , vraag wel om uitleg :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Het scheelt, hoe meer je verbelt, met een des te beter/mooier toestel kan je later je toestel omruilen.

Ik verbel weinig en mij werdt een Nokia 7110 ef een Siemens ... aangeboden. Ik ben nu dus naarstig op zoek naar een andere aanbieder, maar ik denk dat ik gewoon een 6310 koop (en voor mijn vriendin een 8310) en voor beide een kaart neem bij ... zal wel KPN worden.

DUTCHTONE SUCKS !!!!

• Wuursj
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

Op zondag 02 juni 2002 23:57 schreef TheDane het volgende:
van mobiel naar mobiel ofzo?

altijd schijtduur :r
Maakt bij Dutchtone zolang het van de bundel afgaat geen reet uit, of het nu piek/dal of mobiel/vast is.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:35
Op maandag 03 juni 2002 08:25 schreef CybErvee het volgende:
Het scheelt, hoe meer je verbelt, met een des te beter/mooier toestel kan je later je toestel omruilen.

Ik verbel weinig en mij werdt een Nokia 7110 ef een Siemens ... aangeboden. Ik ben nu dus naarstig op zoek naar een andere aanbieder, maar ik denk dat ik gewoon een 6310 koop (en voor mijn vriendin een 8310) en voor beide een kaart neem bij ... zal wel KPN worden.

DUTCHTONE SUCKS !!!!
Waar heb je het over?? Praat eens normaal man.
En je "Dutchone sucks" voegt ook veel aan deze discussie toe...

Ik heb het even na gekeken en mijn bundel loopt van de 3de van de maand tot en met de 2de van de volgende maand.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

move SG>>I&T

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 08:57

Tuumke

Shingaling?

Op zondag 02 juni 2002 23:48 schreef meendering het volgende:
Pas maar op! Straks komen de kabouters achter je aan! :Y)
en dan moet je oppassen !! want kabouters zijn opvliegend!!! >:)

[edit]
maar tis best wel duur ja |:(

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Op maandag 03 juni 2002 00:42 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Is niet zo vreemd
Dit is helemaal correct!!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
even voor het waarom providers je indelen in een bepaalde rekeningcyclus. dit wordt gedaan om de afdeling facturatie de hele maand aan het werk te houden en de afdeling klantenservice niet met een megapiek in telefoontjes te belasten, n.a.v. vragen over de rekening. vandaar dat je in een van deze cycli terechtkomt.

voor zo ver ik weet wordt iedereen die nu een nieuw abo neemt automatisch in de 2e cyclus ingedeeld, welke loopt van 11e vd maand tot 10e vd volgende maand.

als je dan net op 1 juni een abo hebt genomen krijg je idd een gedeelte van je belbundel van €40, van de 1e tot de 10e. op de 11e krijg je dan voor het eerst een volledige belbundel van €40. je betaalt natuurlijk ook maar voor dat gedeelte wat je aan bundel hebt gekregen.

hoop dat het nu iets duidelijker is geworden }:O

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 03 juni 2002 08:04 schreef gratiz het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Al snap ik niet helemaal waarom telecom bedrijven dit doen. Klanten snappen niet dat de bundel van de 15e tot de 15e loopt. Waarom niet gewoon normaal van 1 tot 31?
Omdat dan de afdeling die de rekeningen verstuurt de eerste week van elke maand 24 uur per dag zal moeten werken en vervolgens drie weken niets te doen heeft. En wat te denken van de klantenservice voor vragen over de rekeningen? Als iedereen op dezelfde dag in de maand zijn rekening zou krijgen, zou je moeten wachten om iemand aan de telefoon te krijgen voor een simpele vraag over je rekening.

edit:
Ik zie nu dat Koen hierboven exact dezelfde uitleg heeft gegeven :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Toch vind ik het vreemd dat geen enkele provider duidelijkheid verschaft over die tijdelijke belbundel aan het begin van de maand. Heb nu al van zoveel mensen gehoord dat ze er geen zak van snappen. Vind het vreemd dat ze je niet gelijk informeren over wanneer je echte belbundels in gaan.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 11:49 schreef Waslijn het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat geen enkele provider duidelijkheid verschaft over die tijdelijke belbundel aan het begin van de maand. Heb nu al van zoveel mensen gehoord dat ze er geen zak van snappen. Vind het vreemd dat ze je niet gelijk informeren over wanneer je echte belbundels in gaan.
bij d* hoor je het meteen als je 747 belt. die computermevrouw zegt dan zoiets als uw laatste factuur dateert van ....
je zou natuurlijk ook even naar de klantenservice van een provider kunnen bellen om te horen in welke cyclus je valt.

maar vaak is het eerste contact tussen klant en provider de eerste factuur en zie je dan pas wanneer je belbundel in gaat...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Op maandag 03 juni 2002 11:52 schreef koen het volgende:

[..]

bij d* hoor je het meteen als je 747 belt. die computermevrouw zegt dan zoiets als uw laatste factuur dateert van ....
je zou natuurlijk ook even naar de klantenservice van een provider kunnen bellen om te horen in welke cyclus je valt.

maar vaak is het eerste contact tussen klant en provider de eerste factuur en zie je dan pas wanneer je belbundel in gaat...
Ja, maar veel mensen weten dat nu juist niet en bellen dus niet naar de helpdesk. Zou het netter vinden als je direct een brief krijgt wanneer je belbundel ingaat en hoe het een en ander in ze werk gaat. Voor mij is het wel helder, maar voor heel veel mensen niet.

Verwijderd

mijn billingcycle begint op de 17'e

Verwijderd

denk idd dat je goed genaait ben :P
goede oplossing = gewoon met vast bellen...
ik weet nu iig wel waar al mijn beltegoed heengaat, gaat altijd veeeeel te snel op.

[gniffel]
Op maandag 03 juni 2002 00:25 schreef Bart-Willem het volgende:En ik denk trouwens dat dit topic een beter leven beschoren is in Internet & Telefonie.
kmoest er toch fftjes stiekum om gniffelen :X
[/gniffel]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 03 juni 2002 11:32 schreef koen het volgende:
even voor het waarom providers je indelen in een bepaalde rekeningcyclus. dit wordt gedaan om de afdeling facturatie de hele maand aan het werk te houden en de afdeling klantenservice niet met een megapiek in telefoontjes te belasten, n.a.v. vragen over de rekening. vandaar dat je in een van deze cycli terechtkomt.

voor zo ver ik weet wordt iedereen die nu een nieuw abo neemt automatisch in de 2e cyclus ingedeeld, welke loopt van 11e vd maand tot 10e vd volgende maand.

als je dan net op 1 juni een abo hebt genomen krijg je idd een gedeelte van je belbundel van €40, van de 1e tot de 10e. op de 11e krijg je dan voor het eerst een volledige belbundel van €40. je betaalt natuurlijk ook maar voor dat gedeelte wat je aan bundel hebt gekregen.

hoop dat het nu iets duidelijker is geworden }:O
bij mij zei die dat mijn factuur bedracht €39,99 was ? hoe kan dit dan want ook ik kreeg niet de volledige 40 euro "beltegoed"

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zondag 02 juni 2002 23:47 schreef Mary Wana het volgende:
Oke dudes ik heb sind gisterochtend een nieuwe abbo van Dutchtone , het gaat om een Allin € 40- , dus 40 € per maand en dan ook 40€ per maand gebruiken. Dit samen met een Ericsson T65 , 1 jarig abbo dus toestel was 73 €

Oke nu heb ik sinds gisteren al 50 minuutjes opgebeld, dus ikz onet ff 747 bellen , zegt dat mens dat ik maar 11 euro over heb van mijn bundel :(

mijn eerste reactie WTF! 29 euro voor 50 minuten is veel :X

klopt dit of wor dik gewoon genaaid :(
Trouwens je bent zowiezo genaaid een 40 euro abo en plus nog 73 euro betalen voor een t65 is vreselijk duur, ik heb een nokia 8310 gehaald voor 40 euro zonder 1 cent voor de gsm te betalen.

• Smarron
  • Laatst online: 12-08 14:41

Smarron

The bend

Op woensdag 12 juni 2002 16:24 schreef B0MBACI het volgende:

Trouwens je bent zowiezo genaaid een 40 euro abo en plus nog 73 euro betalen voor een t65 is vreselijk duur, ik heb een nokia 8310 gehaald voor 40 euro zonder 1 cent voor de gsm te betalen.
Prijzen zijn pas weer gestegen he ...
En T65 heeft een kleurenscherm :D

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Op vrijdag 14 juni 2002 08:27 schreef Smarron het volgende:

[..]

Prijzen zijn pas weer gestegen he ...
En T65 heeft een kleurenscherm :D
Ik dacht het niet. Alleen de T68.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
De eerste maand krijg je minder omdat de mad niet gelijk loopt..
daarna is het zoals het hoort..

[sorry voor als het al is geweest :D:D]

• Smarron
  • Laatst online: 12-08 14:41

Smarron

The bend

Op vrijdag 14 juni 2002 11:00 schreef vooghel het volgende:

Ik dacht het niet. Alleen de T68.
Sorry, mijn fout. Ben niet zo op de hoogte van die toestellen. }:O

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1