Toon posts:

Spam van JBC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Meer mensen hier die gespammed zijn door die tweedehandse spullen verkopers uit de Lier?
Ze hebben een adres gebruikt wat alleen bij Tweakers (en mezelf) bekend is.
Ik hoop niet dat Tweakers e-mail adressen verkoopt aan spammers, dat zou me zeer teleurstellen......
Kan me niet herinneren dat ik ooit toestemming voor verkoop heb gegeven. Blijft er de mogelijkheid van harvesting door deze spam outfit over.

Iemand anders ervaringen hiermee?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tweakers.net verkoopt geen emailadressen.

Ik heb trouwens ook spammail van JBC gehad.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik heb er ook 1 gehad van ze femme mischien een boos emailtje naar ze toe sturen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb 'm ook.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Nooit wat gekocht daar of gereageerd op een vraag & aanbod van hun kant ?
Jesse bied nogaleens wat 2e hands aan op tweakers, en als je daar op gereageert hebt sta je dus nu in zijn adresboek. Ik naam aan dat hij gewoon naar iedereen een mailtje stuurt van zijn bedrijf en hier niet op filtert ofzo.

En ik vind het geen spam. Echte spam is dat je elke dag een paar mailtjes krijgt alwaar men een hypotheek aan wil smeren van een fa. uit uit Amerika :? , 18+ foto's op site blabla, enz.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Als jij zegt Vraag & Aanbod, is JBC fout bezig.
Jesse mag als medewerker van JBC niet in V&A de handel gaan slijten.
V&A is er voor particulieren, niet voor ondernemingen.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

was 2e hands, en kwam in het verleden een paar keer voor. De laatste tijd heb ik het niet meer gezien, dus ik denk dat iemand hem daar reeds op gewezen heeft.

Tevens wordt daar meer misbruik van gemaakt, want ik heb diverse malen bv. Compaq servers zien staan van dezelfde pers(o)on(en).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 08:31 schreef CybErvee het volgende:
Nooit wat gekocht daar of gereageerd op een vraag & aanbod van hun kant ?
Jesse bied nogaleens wat 2e hands aan op tweakers, en als je daar op gereageert hebt sta je dus nu in zijn adresboek. Ik naam aan dat hij gewoon naar iedereen een mailtje stuurt van zijn bedrijf en hier niet op filtert ofzo.
Jaja, dus als iemand mijn adres heeft dan heeft hij meteen het recht om z'n advertentietjes naar me te sturen?
Zal toch wel niet.
Trouwens nogal onbehoorlijk van JBC om het op die manier te doen. Ze moeten wel wanhopig zijn om die 2dehands zooi kwijt te raken als ze het op deze manier doen.
En ik vind het geen spam. Echte spam is dat je elke dag een paar mailtjes krijgt alwaar men een hypotheek aan wil smeren van een fa. uit uit Amerika :? , 18+ foto's op site blabla, enz.
Spam = UCE = JBC
Ongevraagd, onuitgenodigd. Dus spam.

Verwijderd

jeetje wat zitten jullie nou te zeuren.. Nooit bij JBC geweest zeker, is echt 1 van de betere pc-zaken hoor. Goed dat ze je ongevraagd iets toesturen is niet goed, maarja ik zou blij zijn met die aanbiedingen. Staan altijd leuke dingen bij hoor, maar goed... je krijgt toch ook ongewenst reclame folders binnen... kortom maak je niet zo druk joh
Pagina: 1