Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Wat heb je dan voor voeding?
Het zou ook heel goed kunnen zijn dat je cpu te warm wordt door zo'n hoge voltage's, en dan reboot ie ook wel eens graag.
En die 5 volt, en ook de 12volt trouwens, zijn meestal ietsje lager dan ze horen te zijn, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Het zou ook heel goed kunnen zijn dat je cpu te warm wordt door zo'n hoge voltage's, en dan reboot ie ook wel eens graag.
En die 5 volt, en ook de 12volt trouwens, zijn meestal ietsje lager dan ze horen te zijn, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
volgens mij vallen die voltages die jij noemt nog wel binnen de perken, we praten over een afwijking van nog geen 4 procent...
en wat is het voor voeding btw?
en wat is het voor voeding btw?
Verwijderd
Door de Vcore hoger te zetten gaat het wattage van je proc ook omhoog. Hoger wattage betekent meer warmte en een te warme proc gaat ressetten.
Oftewel controleer de temp ff; anders kan je altijd nog je voeding vervangen
Oftewel controleer de temp ff; anders kan je altijd nog je voeding vervangen
Het is een Achme Electronic Corp. voeding van 300 watt.
+12VDC 12A
-12VDC 0,5A
-5VDC 0,5A
+5VSB 1A
+5VDC 30A
+3.3VDC 17A
Hij stond overigens op de goedgekeurde voedingen site van AMD.
+12VDC 12A
-12VDC 0,5A
-5VDC 0,5A
+5VSB 1A
+5VDC 30A
+3.3VDC 17A
Hij stond overigens op de goedgekeurde voedingen site van AMD.
Hmmm, heb even op standaard settings gedraaid en hij flikte het me weer binnen 5 minuten. Vcore dus op 1.75V en 5V op 5,00!
Dit is niet goed volgens mij.
Hij vind na da spontane reboot ook mijn harddisk niet.
Dit is niet goed volgens mij.
Hij vind na da spontane reboot ook mijn harddisk niet.
Hmmmz, en geeft je voltage log ook geen rare dingen weer vlak voor een reset?
Zeker met het niet herkennen van je HD denk ik aan een instabiele voeding, hangt er ook beetje vanaf wat'ie verder nog allemaal moet trekken. Systeemspecs? Probeer het iig eens met een andere zou'k zeggen
btw, welkom op GoT
Zeker met het niet herkennen van je HD denk ik aan een instabiele voeding, hangt er ook beetje vanaf wat'ie verder nog allemaal moet trekken. Systeemspecs? Probeer het iig eens met een andere zou'k zeggen
btw, welkom op GoT
Pagina: 1