Toon posts:

UT lan party

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste wil ik ITSnows bedanken voor het accoord van het plaatsen van dit bericht.

Ik wil alle UTters uitnodigen om alweer de 3de UT based DutchLAN bij te wonen.

Deze lan wordt gehouden op 22 en 23 juni in het zuiden des lands, in Neerkant om precies te zijn.
Dit ligt op de helft tussen Eindhoven en Venlo op de grens van brabant/limburg.

Op de LAN kunnen 80 gamers tegen elkaar kunnen gamen in compo's voor leuke prijzen(zoals oa een Radeon 8500).
We zijn zelfs bezig om net als vorig jaar weer een clanserver weg te geven, dit is echter nog niet zeker.

Om ervoor te zorgen dat iedereen een goede verbinding heeft hebben we gameparty gevraagd voor het netwerk. Deze leveren ons een 2GB glasvezel backbone met de daarbij behorende switches.
Met dit netwerk kan men met gemak lekker gamen en leechen.

Ook hopen we dat tegen die tijd de Demo versie van UT2 gereleased is zodat we ook hier een eerste compo mee kunnen houden!

Heb je zin om een lekker weekend te gaan Unrealen (en andere games natuurlijk) surf dan naar onze website op http://lan.dutchgame.nl

Schrijf je meteen in, beter nog reserveer een plaats want Vol = Vol.

Verwijderd

/me denkt hard na.......

1) Neerkant is wel erg ver weg.
2) 80 gamers & dan noem je het een dutch lan :?
3) Hmmmm een clanserver das een mooie prijs.
4) is het netwerk snel genoeg om met zijn 80 tegelijk te gaan leechen/sharen en gamen tegerlijkertijd.
5) Waarom staat op de site een 1 gig netwerk en hier een 2
6) waarom heb je de prijs niet vermeld
7) Er worden ook andere games gespeelt (zie ik op de site)
hoe weet je dat er genoeg UTers zijn?
8) Wat gebeurd er als ik wel mijn eigen drank meeneem? :?
9) waarom staat er op de site 100 en hier 80 mensen mee kunnen doen :?
10) Zie punt 1
11) woei eerste post
12) 2 quotes van de site
Deelnemers mogen enkel hun PC incl. monitor, bedieningsapparatuur en de benodigde geluidsapparatuur meenemen
Het gebruik van speakers is niet toegestaan
:?
13) mag je je bed (voor de luie mensen) opzetten in een hal of moet je op je gamestoel slapen.
14) hopen dat de demo snel uitkomt :D

Dit waren een paar puntjes van aandacht......

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 23:40 schreef happyman112 het volgende:
/me denkt hard na.......

1) Neerkant is wel erg ver weg.
2) 80 gamers & dan noem je het een dutch lan :?
3) Hmmmm een clanserver das een mooie prijs.
4) is het netwerk snel genoeg om met zijn 80 tegelijk te gaan leechen/sharen en gamen tegerlijkertijd.
5) Waarom staat op de site een 1 gig netwerk en hier een 2
6) waarom heb je de prijs niet vermeld
7) Er worden ook andere games gespeelt (zie ik op de site)
hoe weet je dat er genoeg UTers zijn?
8) Wat gebeurd er als ik wel mijn eigen drank meeneem? :?
9) waarom staat er op de site 100 en hier 80 mensen mee kunnen doen :?
10) Zie punt 1
11) woei eerste post
12) 2 quotes van de site
[..]

[..]

:?
13) mag je je bed (voor de luie mensen) opzetten in een hal of moet je op je gamestoel slapen.
14) hopen dat de demo snel uitkomt :D

Dit waren een paar puntjes van aandacht......
1. Nee hoor Neerkant is heel dicht bij :D
2. Ja, zo heet de LAN eenmaal
3. Dat dachten wij ook, vorig jaar hebben we er zelfs 3 weg gegeven.
4. Duh!! Normaal gebruikt men op dit soort LAN's een 100mb netwerk! Deze apparatuur wordt normaal alleen gebruikt voor LAN's met MEER als 400 deelnemers!!
5. Omdat het netwerk 2GB is, echter als je deze fullduplex schakelt is het 1GB(dus up en down stream 1GB), zo staat het op de gameparty website omschreven.
6. Welke prijs? Bedoel je entree? Die staat gewoon op onze website.
7. Omdat we begonnen zijn als UT lan only en dat alle "vaste" bezoekers UTters zijn, de meeste ken ik uit de UT scene. We adverteren ook hoofdzakelijk naar de UT scene toe, echter de meesten spelen meer als alleen UT vandaar ook andere games.
8. Die mag je buiten in je vervoer laten, er is een bar aanwezig die constant open zal zijn, de zaalhouder wil NIET dat mensen eigen drank meenemen.(en terecht)
9. Omdat er maximaal 100 in de zaal kunnen echter op het laatste moment is besloten om dit op 80 te houden, zo is er voor alle deelnemers meer plaats en is er slaap gelegenheid voor degene die dit willen.
10. Neerkant is nog steeds niet ver :D
11. gefeliciteerd
12. Oeps, dat moet dus HOOFDTELEFOON zijn.
13. Je mag een bedJE opstellen als hier behoefte naar is in de zaal, maar je mag ook in een aparte ruimte slapen die we nu over hebben omdat we van 100 naar 80 zijn gegaan.
14. Ja dat hopen wij (alle UTters denk ik wel) ook, we hopen echter nog veel meer op de volledige retail versie!

Cya there?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Das allemaal best cool maaaaar.... er word geen cs gespeelt. En voor alleen ut kom ik niet, ik speel ut wellus als ik me dood verveel is wel leuk spel vooral instagib op deck18. En alleen ut die tijd, arch nee sorry. :) Wel leuke lan lijkt me :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 00:55 schreef Novah het volgende:
Das allemaal best cool maaaaar.... er word geen cs gespeelt. En voor alleen ut kom ik niet, ik speel ut wellus als ik me dood verveel is wel leuk spel vooral instagib op deck18. En alleen ut die tijd, arch nee sorry. :) Wel leuke lan lijkt me :)
Moet je de site eens goed lezen, dit heb ik gevonden voor je:
Gameservers voor de meest gespeelde games (CS, UT en meer)

Er staat toch echt CS bij!(zie informatie link)
(link naar website: http://lan.dutchgame.nl)

Misschien toch iets voor jou?

Je kan ook foto's van vorige LAN's bekijken en een film is inmiddels ook geupload, bekijk het en oordeel zelf zou ik zeggen.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmm is wel beetje ver weg :+ maar et klinkt wel leuk, dus ik zal er over nadenken :)

jammer dat InsaneJ komt :(
hijs veel te goed :P

retail versie van UT2 komt pas begin augustus :'(

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
hmm, jammer, ik heb dan al lan :/

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 07:17 schreef MaXiMizE het volgende:
hmm is wel beetje ver weg :+ maar et klinkt wel leuk, dus ik zal er over nadenken :)

jammer dat Insane_J komt :(
dan heb je tenminste een uitdaging......

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Klinkt allemaal wel aardig. :)
Wat moet ik allemaal meenemen?
- Lege cd's in het geval je HD vol raakt van het "backuppen"
LOL :+

Ik heb wel interesse maar ik ga meestal met een paar vrienden en als die niet gaan dan heb ik er meestal ook niet meer zo'n zin in :P

Ik zal ze eens vragen hoe zij dan zitten. (ik heb dan gelukkig al vakantie :7)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws!!

Ik krijg net bericht van onze sponsor dat we ook 1 Clanserver mogen weggeven (aan een winnaar van een compo natuurlijk)

Dus vanaf nu ook te winnen:

1 maand GRATIS je eigen clanserver, deze zit verbonden aan het internet via een 100mbit verbinding.
Deze server mag MAXIMAAL 10 spelers hosten (met paswoord) en is voor 1 maand geheel van jou of van je clan als je deze wint, je het recht van verder huren als als de maand om is.

Ik zal deze informatie zo spoedig mogelijk ook op de website plaatsen!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op maandag 03 juni 2002 13:14 schreef YoudontKnow het volgende:
Goed nieuws!!

Ik krijg net bericht van onze sponsor dat we ook 1 Clanserver mogen weggeven (aan een winnaar van een compo natuurlijk)

Dus vanaf nu ook te winnen:

2 maanden GRATIS je eigen clanserver, deze zit verbonden aan het internet via een 100mbit verbinding.
Deze server mag MAXIMAAL 10 spelers hosten (met paswoord) en is voor 2 maanden geheel van jou of van je clan als je deze wint, je het recht van verder huren als als de 2 maanden om zijn.

Ik zal deze informatie zo spoedig mogelijk ook op de website plaatsen!
nais :D

maarruh bert, jij bent toch zelf diegene die de servers host?

It seemed like a good idea at the time

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44

Pubbert

random gestoord

wat word er eigenlijk op zon ut lan het meest gespeeld? instagib of gewoon "classic" ?

heb laatst op een lan ff mee ge-ut'd (instagib) en was best lachuh... :D eindigde als 2de in die compo en dat terwijl ik het bijna nooit doe :D niet gecheat btw>:)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 13:43 schreef Stacium het volgende:

[..]

nais :D

maarruh bert, jij bent toch zelf diegene die de servers host?
Nee was dat maar waar.

Ik werk s'avonds voor de hobby bij de sponsor, maar de servers zijn niet van mezelf, ik admin ze dus s' avonds en in het weekend. Hierdoor heb ik ook geen zeggenschap wat ze wel en niet moeten doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 13:46 schreef Gwain het volgende:
wat word er eigenlijk op zon ut lan het meest gespeeld? instagib of gewoon "classic" ?

heb laatst op een lan ff mee ge-ut'd (instagib) en was best lachuh... :D eindigde als 2de in die compo en dat terwijl ik het bijna nooit doe :D niet gecheat btw>:)
Meestal wordt er beide gespeeld, vaak afwisselend, dan een game TDM, weer eens DM of iDM, enz enz
Eigenlijk worden dus alle mods gespeeld van UT, alleen de compo's zullen denk ik in normaal DM worden gehouden.
Als er genoeg inschrijvingen zijn (met vooraf betalingen) dan kan ik ook meer prijzen regelen.

Dus mensen SCHRIJF in en reserveer (door te beatelen!) svp.

Bert

Verwijderd

te weinig mensen die willen komen ofzow :?

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 13:14 schreef YoudontKnow het volgende:
Goed nieuws!!

Voor welke compo.
UT (ctf dm, tdm, ctf, ictf, as,dom) :) :D :) cs :( :r MoH (alle gamemodus) 8-)
En mag je zelf beslissen wat voor game er op komt te staan.

Mag je MoD's draaien?

Verwijderd

Topicstarter
De server is voor UT en/of CS.

Echter gezien de inschrijvingen zullen 90% van de gamers denk ik UT spelen, de kans is dus groot dat het een UT server wordt.

De mod die de server moet draaien mag je inderdaad zelf bepalen.
Voor UT kun je zowiezo als standaard:
DM, TDM, CTF , ASSAULT en DOMINATION draaien, tevens kun je ook de instagib mode aanzetten.
Wil je TO of SF dan moet je dat even melden, echter de server kan dan wel alleen DIE mod draaien!

Komen er toch CS spelers dan geld hierboven hetzelfde voor CS, de winnaar mag zelf kiezen welke mod erop moet.

Andere games worden helaas(nog) NIET gehost op een clanserver.

Verwijderd

Topicstarter
Even een correctie.

Ik was wat TE royaal...

Het is een server voor 1 maand en geen 2 maanden zoals ik eerder vermeld heb.

Ik heb de post al aangepast......

Mijn excuses

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Een server voor 1 maand? WOW :)
Pagina: 1