Maakt die Delta AFB-60HP veel herrie?

Pagina: 1
Acties:

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 04:48
Ik ben erover aan het denken om voor mijn Duron een Alpha PAL6035MFC i.c.m. een Delta AFB-60HP aan te schaffen. Maakt dit veel herrie in een gesloten kast t.o.v. een standaard coolertje?

Ik hoor sommigen zeggen dat het vergelijkbaar is met een opstijgend vliegtuig. Mijn CD-ROM speler maakt ook dat soort geluiden als ie bezig is. Maakt die Delta fan vergelijkbare herrie maar dan non-stop?

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 02:38
een opstijgend vliegtuig is wat overdreven, maar dit is een zeer krachtige fan, dus je zal ook wel het een en ander horen!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

echte lawaaibakken, al is het zo dat als je m aanstuurt met 9 volt het irritante geluid een stuk minder is en dan nog koelt ie zeer goed....
Ik denk ook dat het per koellichaam scheelt hoeveel lawaai ie maakt ivm resonantiefreq. en dergelijke

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Dat ding maakt flink wat herrie ja. Ik heb hem er zelf inhangen, en hij overstemd dus echt alles! Ik hoor mijn CD-rom(32X) bijna niet meer, en dat is dus letterlijk bedoelt!
Je went er wel aan hoor, maar het is wel degelijk een takkeherrie.

Ik ga dan ook zoeken naar manieren om het geluid een beetje te dempen, en anders koop ik toch maar een Delta MP fan erbij.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Je kan er toch een anti-resonant iets bij kopen , wat het geluid aardig dempt , bij oc-shop.nl kan je het er in ieder geval bijbestellen.Iemand ervaring ermee?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)