Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik ben het nu meer dan zat met de ongein...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al krijg ik een penaltie ratio van 140, ik ga nu al die grapjassen naar de kelder modden.

Het niveau begint bij T.net echt Laurel & Hardy te worden.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Iets wat niet grappig is is niet per definitie een troll, het kan ook gewoon overbodig of overgewaardeerd zijn. Maar mod gerust wat omlaag. Mod uberhaupt gerust want er staat weer veel open. (Al een keer gezegd: toch weer iets meer modpunten in omloop brengen?)

Ik vroeg me vandaag ook weer af of nou niet eens snel dat maximum van +2 voor grappen ingevoerd kon worden, of anders niveau +4 afschaffen, want met meer meuk dan echt goede postings heeft dat niveau ook geen nut.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ben niet het type die alles zomaar bestempeld als "flamenbait" of "troll". Meestal mod ik ongein naar beneden met "overgewaardeerd" o.i.d.

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Als je '-1 overbodig' of '-1 overgewaardeerd' gebruikt hoef je je ook geen zorgen over je penalty ratio te maken. En als je penalty ratio te hoog is kan je alleen geen '-1 troll' en '-1 flamebait' meer uitdelen als ik het goed begrepen heb. Dus geen zorgen, modderen maar!