kan ik mn oude [werkende] celly400 in mn asus cuv4x zetten? dit is een coppermine supported moederbord. op de asus site staat fcpga processor support, en ergens daarnaast staat weer for celeron 300 - 800 mhz, een celly300 is ppga net als die 400, maar nu weet ik nog steeds niet of t wel kan. ik wil nl niet mn cpu mollen als het incompatible is. plz lemme know
Weetje wat we doen? Ik geef jou mijn PGA moederbord en jij geeft mij die cuv4x. Dan hoef ik mijn bordje niet te modden en weet jij zeker dat het kan
LOL, nee het is maar tijdelijk totdat mn 1ghz gearriveerd is.Op zondag 02 juni 2002 23:02 schreef memendo het volgende:
Weetje wat we doen? Ik geef jou mijn PGA moederbord en jij geeft mij die cuv4x. Dan hoef ik mijn bordje niet te modden en weet jij zeker dat het kan![]()
ehh.. ja dat weet ik, daarom stelde ik ook de vergelijking opCeleron 300 loopt op 66Mhz evenals de celeron 400
Pas vanaf de 533 celeron gebruikt Intel de Coppermine core, is de CPU FCPGA en loopt deze op 100 MHz.
Die 400 is dus een gewone PPGA op 66MHz met oude core dus in principe moet deze er gewoon op kunnen, helemaal als het bordje Coppermine voorbereid is...
Die 400 is dus een gewone PPGA op 66MHz met oude core dus in principe moet deze er gewoon op kunnen, helemaal als het bordje Coppermine voorbereid is...
Da's niet helemnaal correctOp maandag 03 juni 2002 10:07 schreef BioWEB het volgende:
Pas vanaf de 533 celeron gebruikt Intel de Coppermine core, is de CPU FCPGA en loopt deze op 100 MHz.
De PPGA is een 66mhz versie tot 533mhz idd
Maar de FCPGA is er in 66 en 100mhz versies:
533 tot 766 zijn 66mhz versies en
vanaf de 800 zijn het pas 100mhz versies
zie ook het sSpec overzicht van Intel
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Er was toch ook iets van een 500A die ook weer een Cumine core had? Of heb ik weer een rare gedachtkronkelOp maandag 03 juni 2002 11:06 schreef GiLeX het volgende:
[..]
Da's niet helemnaal correct
De PPGA is een 66mhz versie tot 533mhz idd
Maar de FCPGA is er in 66 en 100mhz versies:
533 tot 766 zijn 66mhz versies en
vanaf de 800 zijn het pas 100mhz versies
zie ook het sSpec overzicht van Intel
Rare kronkelOp maandag 03 juni 2002 12:00 schreef memendo het volgende:
[..]
Er was toch ook iets van een 500A die ook weer een Cumine core had? Of heb ik weer een rare gedachtkronkel
Dat was de 533A
Nee, dit gaat zonder meer. Als er officieel 300-800MHz support is, dan is het IMHO toch redelijk vanzelfsprekend dat een 400 erop past of zie ik hier iets erg verkeerd
Het pakt PPGA (anders had er 533-800 gestaan)
Het zal met de 66MHz FSB geen moeite hebben, de voltage van een PPGA is juist hoger dan FC-PGA proc, dus 'mollen' zat er ook niet in.
Beetje voorzichtig zijn is OK, maar ik heb hier zoiets van
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1